oooo..skodeng yerkk

Feb 25, 2011

pasal ko lah setannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....aku laki bini bergado!!

warghhhhhhhhhhhhhhhhhh!..warghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!...warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

setan..setan..setan..setan...*tersedak setan*

sakit ati tao dak..sakit ati tersangatlah sakitnya...mmg rasa sakit ati nih tembos ke tulang belakang..


laswik aku dtg mintak penyata bil telefon laki aku..ko ckp buat surat utk 3rd party kolek..just surat aje..surat aje okeh..SURATTTTTTTTTTTTTTTTT..SURATTTTTTTTTTTTT...ko phm x surat..

okeh arinih aku buat surat...

elok sampai je kat business centre telekomunikasi nih...ko ckp nk salinan IC pemunya hp pulak..yakni bersamaan ic laki aku ler..babi tao dak..apsal laswik ko xckp nk salinan ic..ko ckp surat aje!

Xkn aku nk pegi balik..pegi balik..ko hingat walopun ron95 x nek, aku blh bazir2kan petrol cemgitu jer??...dahler aku tipon2 laki aku soh faks salinan ic dia xpikap pulak tipon..sakit hati tao dak!...

Sakit ati punya pasal..trus blk opis...pastu gado2 dgn laki dlm tipon..pastu yg jd mangsa tipon ler..kene lecot kat lantai...padan muke tipon tuh sbb laki aku yg beli..biar jahanam..dah xde tipon nanti, pakailah pablik fon tuh..kalo sayangkan aku beliler hp baru...*itu je modalnya*

Maleh nk blk jb arinih..sakit ati+xde mud = menggangu kosentrasi aku nk bersenggama nanti...

warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!


roh gila kembali dah..

1 comment:

-- said...

oiii!!! meroyan tak sudah2.. jom tengari ni kenirojes... demol dulu kini selamanya!! jommahhh..naik kete baru aku!! *motip?*