oooo..skodeng yerkk

Feb 5, 2011

BUDAK-BUDAK PUN TAO..

Kat area kg aku nih derang dh buat pusat asuhan 'gems' tuh...uols mesti taokan?..aku maleh nk eleberet panjang2..uols tgk pengasas pun dh taokan?...very da skeri

Adik aku cdg nk mskkan anak dia ket situ..anak dia baru setaon 7 bln..

Dlm keter adik aku tanyeler anak dia..

'ammar..ammar nk gi sekolah tak?..sekolah 'gems'??

anak dia terus jwb..'nanakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk'

ahahah..ahahahha..budak2 pun tao betapa skerinya pengasas 'gems' tuh...apatah lgk org2 tuwe..sempot 88 ari


p/s: ralat..diamond is berlian..gems is permata..

4 comments:

Whoopz said...

diam0nd? Ok ar tu.. Kaya cpt..

zurinhizuddin said...

weh wops..ralat ahh..bkn daimen...tp gems..

segala taipo amatlah dikesali..

-- said...

pasal ape weh..pasal ape weh.. gems tu weh..

gems tatau..

jems aku tau la..

jemb*tssssss...

zurinhizuddin said...

weh tapir..motip ko xtao pusat asuhan gems tuh...???????????? meh sini aku tempeleng ko..

bkn ko meroyan ker biler derang dpt bajet rm111 juta???..huh!!!