oooo..skodeng yerkk

Feb 23, 2011

MUWAHAHHA..MUWAHAAHAA..BERJAYA!..syabas beti..

Hi uols..samat pg dek non ucapkan..pg nih dek non teramatlah gembiranya...gembira sehingga menembusi medula oblangata..

'ku terpinga..tertanya..di dalam dilema mu'....*lagu key ar yu*

Pg nih nk gi keje..tgk2 ada keter wira dok blok bakang keter..adoiyaaaaaaaaa..jd superwoman lgk..masel toksah ckpler..berketul2 dah..

iyahhhhh..iyahhhh..iyahhhh..tolak keter..xgak berjln..hehehhe..masuk dlm keter blk, amik kunci rumah..pastu 'zrappp..zrappp..zrappp..zraassssssssssssss' aku calar balarkan bumper dpn keter wira tuh..owhhhhhhh tersangatlah puas hatinya..rasain!!

e'eh..kebetulan anak jiran tingkat bawah kuar..terus dia tolong aku tolakkan keter tuh..kuatler budak tuh..yeler..budak jantan..lainler cam aku nih, lemah lembot, wangi, kudus, mulus, bulus, fulus...


pasni sape brani nk blok blakang keter aku?..mmg aku hempok dgn tukul besi..

3 comments:

-- said...

oi.. jahatnya kamoooooo..jahatnya kamoooooooooooo

nanti kene balasan baru tao.. tak kat duni kene kat akhirat..

ayok tatau..ayok!!

-- said...

eh taipo ero la polak..

duni = dunia..


hak..hak..hak..

Whoopz said...

patotnya ko senggol je kete wira tu ngan bumper ko.. Senggol-senggolan.. Heheh..

Ganas seyh.. Siap calar2 bagai.. Lu rawks ar juin..