oooo..skodeng yerkk

Feb 24, 2011

tak terucap dgn kata2..hanya mampu buat aksi gegaran..

Pantang..pantang dgr @ tgk perkataan 'aksi'..menerobos je ke alam lain..

Leka main game..bos kuar bilik..owhhh dia nk gi epot dh pg nih..

'rin...ai nk pegi dah'

'a'ah yelah'

'rin nk pesan ape?'

aku nk ckp 'coklat tetek'..tp x sanggup..sbb ada perkataan 'tetek' tuh..takot nanti bos sehtim pulaks...silap aribln kang dia tanya tetek sape, size ape..parah!!

last2 aku ckp 'encik N...beli cekelet ye'

'cekelet?'

'a'ah..cekelet yg sedap2 tao!..'

'yelah2..nanti ai belikan'...


rompongle gg nanti dok byk mkn cekelet...kat pegawai lain pun aku pau cekelet gak..

5 comments:

-- said...

kak rin..nanti adik pidah nak sket tao syer tao... nak satu balang tao..cam itu ari tao!!
saaaayang kak rin!

Whoopz said...

Ce cite mcm mana gayenya.. Rupenye cekelet tetek tu.. Mcm ni (.)(.) ke? Ke mcm ni \./\./ ?

Whoopz said...

pidah! wekkk...

zurinhizuddin said...

wei..wei..wei..dey go dei!!..mencarot & melucah je korams ber-2 yek dlm blog aku nih..

huh!...otak kuning btol..

gaya tetek yg sbnrnya adalah cemgini ----->
( . )( . )

p/s: cube teka saiz sape?



ehhh motip aku pun melucahs skali..yaaa amponn

-- said...

tu macam cik aini punye je tuh.. ish...