oooo..skodeng yerkk

Feb 2, 2011

NI YANG AKU MENYAMPAH NIH..

Ptg tadi kami ber-4 ( aku, mak, adik + anak dia) gi psr mlm..laki adik aku tade..blk kedah, hal emejensi..

Bersemangat uols mcm br lepas minom todi..niat yg utama aku nk beli beger daging dabel spesel..berzikir je dr umah nk beli beger..beger..beger

Mcm biasaler reger beger adalah rm3..beli..beli..beli..pastu kami blk sbb ujan dh turun..stat je mkn, rs beger adalah hampeh..menyesal uols..tak sedap!! daging dabel speselnya adalah semate2 roti + daging yg dibelah 2 pastu dikapit + kobis + sos..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..kalo cemgitu gaya pemasakannya, ketua kg aku pun pandai buat...

Sedap lg beger kat KL..

Menyesal gandaan 8x..melayang duit aku rm3

2 comments:

-- said...

betul la tuh.. rm3 mmg dapat bege gitu2 je lah.. sebbaik ade gak daging sentil2 kat situ.. kalo dia boh tometo dgn bawang je... ha lagilah...

nak sedap beli la beger whooperz kat bege king.. beli kat Whoopz mmg tak dapat ape la.. dia ade bege ke??

zurinhizuddin said...

weh..ko tao..beger kat kl khen, xderler sehazabedah cemgini..

daging tuh dicelup dlm sos blekpeper, pastu dibungkus dgn telur..pastu letak lada sulah..pastu letak mayonis+sos..haaaa kan ada bezanya tuh...

beger king mahal ahh..wops bkn nk ksk diskaun pung..