oooo..skodeng yerkk

Feb 24, 2011

aku xmabok todi..apatah lgk mabuk air ketum..mabok chenta jauh sekali..

pusing..pusing...pusing..bikin penasaran dehh!!

semalam mmg gilos..otak mmg penat..otak aku kan otak tarap2 pemimpin dunia...haruslah bergeliga gittew..blh buat batu cincin lgk..

drive blk kije smlm aku khayal jer..otak menerobos alam ape ntah..

opis -----> wisma tani ----> bangsar (kl sentral) ------> pantai dalam -----> NPE ----> petaling jaya -----> kg lindungan

tapi..

tapi...

tapi...

patotnya aku masuk NPE (pertama)nk ke s.alam, kelana jaya..tapi aku dh masuk NPE nk ke Sg.Besi, S'ban, Ampang, Cheras, KLCC...salah jln wehh...dgn gigih byr le rm1.60..exit ke bukit jalil, pastu masuk haiwey plus balik..pastu masuk NPE balik..xke giler namanya tuh..okeh byr lgk rm1.60...smpi tol PJS 2, byr lgk tol rm1.00

dgn gigih semalam 1.60+1.60+1.00=4.20 duit aku melayang ke arah tol...tambah lgk rm3, blh byr tol ke seremban dah..


kene terapi otak nih..ehhh dgrnya arinih kat SOGOk member's card sale..tade kene mengena pun dgn otak...

3 comments:

-- said...

oit..sangap la tuh.. nak mintak cocok lengan dengan puntung rokok la tuh..sabo..today baru khamis..sok baru jumaat!

sok dalam bas.. kalo jumpe dira..kem salah hokeh!!

-- said...

ehh..taipo ero lagi..

salah=salam.

zurinhizuddin said...

ko sebot name dira a.k.a misi pinky tuh..aku sumpit ko tapir..pastu mayat ko aku gantung kat tkt.5, blok a..pastu otometik ekjora dituduh bwh seksyen 302(a)..