oooo..skodeng yerkk

Feb 16, 2011

MOTO VS LORI = SAPE MENANG???...LORI VS MOTOR =SAPE MENANG???

Mmg soklan cepumas uols..

Entry nih dh basi pun..tp aku saje je ap2 kasik panas sket..barulah semangat nk foreplay kan uols...

Nih kejadiaan ari jumaat lepas..aku dlm bas ekspress kat haiwe plus kat area bndr putra mahkota..time zon lebih kurang dlm kul 6.00 ptg..aikk apsal jem pulak nih..lorong belah kiri xleh lalu..

ooohhhh..dlm beberapa meter ada eksiden kat lorong kecemasan ghopenya...dahler aku duduk dpn..btol2 blkg driver bus..aku dpt tgk jelas ler mangsa eksiden tuh..ngeri weh..kejadian tuh baru je berlaku..motor hentam blakang lori..kondisyen motor mcm roti canai yg penyek..remuk, hancur bancai..tp helmet x pecah pulak..mangsa dh terbaring kaku kat lorong kecemasan, ditutup dgn kain putih jer..darah toksah ckpler kat jln raya tuh..polis pun baru 2-3 kerat je yg dtg..black maria & ambulan pun x smpi lagik..

Agagaga...dgrler driver bas tuh ckp dgn member dia..mesti penunggang motor tuh bwk laju yaaa amat..smpi x pasan lori..tuh yg hentam blakang lori tuh..terperosok motor..ngeri sehhh..

Uols yg bwk motor nih, jgnler bwk laju weh..kalo blh bwkler seslow mgkn..kalo blh slow ngalahkan siput babi, uols teruskan ler..kene hambat dgn bikers lain, bomoh mak esah x msuk campur okeh..

1 comment:

-- said...

ngko ni patut terbitkan novel tajuk Pusara di Lebuhraya Plus la pir...

mentakotkan sehhhh...

weh..ekzorawati tanak layan pemohonan aku ke? eksen gile..aku gode bos dia kanggg!!