oooo..skodeng yerkk

Feb 8, 2011

JGN KATA ORG GOMEN XDE PR..X MESRA ALAM..

Tuh..tgk taitel tuh..ai geram okeh..

Tadi fon opis berbunyi..ai pikap

'helo..blh ai berckp dgn u punya IT manager'-pemanggil yg agak drastik

' dgn siapa yer saya berckp?'- si jelita *aku le tuh..hihik* ai jwb dgn lemah lembot

' ai izzati..ai dr kampeni bla..bla..blaa ai nk berckp dgn u punya IT manager'

' ye cik izzati..nk berckp berkenaan ape yer?'


' ai nk berckp pasal data centre..'

'owhh data centre..cik izzati blh berckp dgn pegawai yg incaj data centre..berckp dgn puan blaa..bla..bla..bla..bla..no.fon dia..bla..bla..bla'

'dia tao ker pasal data centre?'

'iye..dia yg uruskan data centre'..

'ha ok..'..trus dia letak fon


waaaaaaaaaaaahhh..biadap sungguh..mcm nih ker kampeni ko ajar cara2 nk berkomunikasi..mcm le aku x tao..ko tuh cume nk promot produk kampeni ko tuh jer..

tapi..ahaha..rasakan..nombor telefon yg aku bg tuh salah..org tuh pun x wujud..

4 comments:

-- said...

kikikikik!! rasainnnn!!

aku undi ko PRU13 nanti pirrrr!!

zurinhizuddin said...

contoh anak hayam didikan aku..

aku akn calonkan ko jd kpkr nanti yek..sabawiyah sentiasa menanti..

Effyliani's Life said...

dia ingat org gomen semua mongoks ler tu .. padan muka dia juwin. terang2 si jelita kata org tu yg incharge .. mongoks tul

zurinhizuddin said...

meksu: jgn buat selalu yek..time2 kritikal jer...