oooo..skodeng yerkk

Feb 22, 2011

ADEGAN GERAK KHOS..WIUU..WIUU..WIUUU *edisi usop selam*

Hi uols..kembali lg kite dlm arena pengjoyahan..utk menambah dosa2 yg sedia ada..hihik..

Alah..entry kali nih agak mencabar medula oblangata jugek..teramat kritikal..mengalahkan org yg kritikal dlm wad icu..okeh..jom terjah yaaa amat...

Mcm biasa..laswik blk jb..owhhh napsu serakah xleh ditahan2..harus cari saluran yg btol, tepat, jitu & padu..mlm tuh laki aku jempot nek kancil jer..kancil yg diletak enjin scania..berdesuppp desappp gittew *tipu*..kancil tuh pun riwayat idup dia pun cume jd bumper car aje..tarap dia bwk ke kebun2, xpun gi hntr buah2 kat pembeli..sooo blh kenalpasti le keadaan fizikal kancil tuh khen??..kemsalam le kalo nk tgk bodi dia berkilat2, halus mulus..kebetulan mlm tuh dia gi ngantar barang, pastu blkng kancil tuh penuhle dgn bakul2 rotan..mmg tenggelam kepala aku..

Destinasi utama nk gi mencekik dulu..sate..sate..sate..kalah sundel bolong dok mkn sate..nk gi kdai sate yg sedap nih kena ikot jln shotkat yg berliku2, gelap skit kat area taman unibesiti..dkt je ngan area umah aku..tp malas nk patah2 blk..ikot jln besar..

Amik korner baring..wiuuu...wiu...tgk ada keter kat blkng yg dok cocok2..aikk pehal nih..dahler selekoh mekoh nih gelap gulita..asben pecot..aku dh mcm beruk dok bergayot..takottt...keter blkng tuh kejar lgk..tapi kali nih dia bg high beam..kat dpn tuh ada jln lurus skit, terus keter blkng kejar...


'benti...benti'

lohhhhhhhhhhhhhh pak polisi gopenya..

laki aku ckp 'dpn..dpn sane benti'...sambil wat isyarat tgn ke dpn

benti le keter kt tempat terang yg ada lampu jln..laki aku terus kuar keter

'pehal encik'

'kenapa x benti?'

'nk benti apenya..tempat gelap..cariler tempat yg terang'

pak polisi terkedu..yeler..bengong

'sy nmpk awak bwk barang..dr mane?'

'barang apenya?..itu bakul rotan..sy meniaga..baru lps hntr brg kat larkin td'

'owh ye ke'..

pastu aku pun julurkan le pale aku kat tingkap..kasik senyum kat pak polisi skit
owhhh ghopenye pak polisi xnmpk aku kat dpn sbb terlindung dgn bakul2 rotan tuh..

'okeh2...sy igtkan awak bwk barang...'

'sorile encik..td sy xblh nk ikot arahan encik..sy kene carik tmpt terang utk berhenti'

'ok2..takpe'

'assalamualaikum'...terus pak polisi u-turn

masuk je laki dlm keter trus ckp 'giler ke hape...suka2 je soh benti kat tmpt gelap'nghehhehe..

btol jgk..xkn nk simpli-simplisiti benti kat tempat x tentu arah..buatnya org menyamar ke hape..haaa naya dah..

tapi..sebek x di 'beng...beng'...takot jgk..


* moral of da stori*


>
>
>
>
>
>
> tontonilah drama gerak khos di tibi2...setiap ari ape, jam bapa..aku pun x tao

1 comment:

-- said...

motip dia soh ko benti??

nak ngepow la tuhhh!!! berani dia ngepow ko pir... ko libas dengan buah tembikai ko pir!!

nak benti tempat gelap..mencurigakan!!! kalo dia beng-beng ko pir..ko balas balik.. peciuuu! peciuuuu!!