oooo..skodeng yerkk

Feb 11, 2011

HOYEH...!!

Hi uols..ai baru je blk dr putrajaya nih..sambung balik mkn pulut kuning yg dibeli ket kentin td..x sempat nk abiskan sbb nk kejar masa..

Gi JPA td..folo ap pasal pertukaran ke jb..homaigot!..tersangatlah efisyen kerani yg buat pertukaran utk PA nih..siyesli..ai suka!

Good news is ---------> 'PUAN ZURIN..PERTUKARAN PUAN ZURIN MUNGKIN BULAN 3..MUNGKIN PERTENGAHAN @ HUJUNG BULAN 3...'

ai tacaye..tacaye..tersangatlah cepatnya dia bg keutamaan..p'gunaan kabel adalah perlu..* hep..pidah..ko jgn ckp ekzorawati yek..aku sumpit ko nanti*



gonna miss all of yu di kl nanti..ehh motip nk berspeking bgai...



* oh ye..rajuk aku dh ilang..so otometik aku blk jb..hihik*

3 comments:

Effyliani's Life said...

alah windu pulut kuning kt tkt 4 tu. terliur i you .. td g breakfast kt blok f xBEST!!!
nnt open table ek b4 u leave. FYI : i makan kenny rogers tadi. :D

-- said...

hey..hey..hey!! abis tuuuu..congan elektrik mitveli sape nak jaga??

pirrrrrrrrrrrr... nape tinggalkan akoooo...

ko dah tak sayang aku.. mementang la dah ada ekzorawatiiiii....

sob..sob..sob.... *jalan ngesot2 sambil kesat air mate!*


tadi ai makan pizahat!

Whoopz said...

kesiannya aku kat pidah.. Mengesot.. Mwahahah..