oooo..skodeng yerkk

Feb 7, 2011

25 KE 30 NIH???...

Hi uols..amacam cuti?..very da hapening khen..kalah tipah vavavoommm..

Oh ye! citer pasal coti..aku nek merambu jgk la nih..tataoler kelayakan cuti tahunan aku bg 2011 nih 25 ari ke 30 ari???

Las yer, kelayakan cuti adalah 25 ari otometik sbb nek gred 17-27..dan taon nih sebis aku dh ckup 10 taon..pastu kerani sebis ket sini kata nek lgk 5 ari..25+5= 30 ari...biar betik???

Jgn men2 ler weh..ckpler btol2..25 ari ke 30 ari...kalo cuti byk, pandailer aku nk gunakan cuti tuh..jaki ler dorang nih!!!

Sbb..ari senin minggu dpn nk cuti..yabedabeduu!!!

2 comments:

-- said...

yeh? 30 ari yeh??

ye ke nyah?

yeaaaaaaaa..boley becuti ke kepulauan barbados pakei bikini!!!

sunbathing.. kasi kulit tan..

tan la sangat..skarang ni pon dah angos!

zurinhizuddin said...

aku x pasti ler weh..25 @ 30..cube lak ko korek2 ngan kerani sebis opis ko lak..kerani sebis ket sini, bkn leh caya sgt...