oooo..skodeng yerkk

Feb 9, 2011

MUHASABAH..

Dikala aku titipkan jari jemariku yg runcing nih..fikiran aku melayang2..hati aku terlalu remuk..berkecai dgn serpihan kecil yg x mampu utk aku kutipkan lg untuk menjadi sekeping HATI...

Mungkin aku bukanlah insan yg sempurna dimatamu..insan yg byk cacat celanya..insan yg byk kekurangan dr keistimewaan..

Aku sedih..hampa..kecewa barangkali..tapi itu semua tak mampu aku nk ucpkan dgn kata2..mungkin kasih, sayang & cinta dapat mengatasi segalanya...

Terimalah aku seadanya..sebagaimana aku menerima akan dirimu seadanya..hargailah diriku sebagaimana aku berkorban segalanya..95% jiwa & raga aku...

Andai kau & aku tersungkur dipertengahan jalan..aku tak akan pandang kebelakang lagi..kenangan kau & aku akan aku lemparkan jauh2..walaupun jauh dilubuk hati aku..aku teramat menyayangi diri kau...




srottt..srottt..srottt...

4 comments:

Effyliani's Life said...

perggghh puitis nyer kak win kita ini hari. kata2 disusun rapi .. dengan penuh tertib sekali. cayalahhh

Whoopz said...

Juin ke yg tulis ni?

zurinhizuddin said...

uols..itu novel baru aku yg akn aku launching on mei 2030..beli yekk..


huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...masey sedey

-- said...

leleh2 air liur aku mbacanya pir!!!

rasa nak tempeleng2 je ko!