oooo..skodeng yerkk

Feb 16, 2011

I GOT BLEEDING..

Hi uols...samat menjalankan tugas hakiki dgn jayanya smpailer dis kaming gaji on 22.2.2010..aku br je msuk keje arinih..coti memanjang kekdahnya..abisssss katanya kelayakan cuti tahonan aku 30 ari..lenjanler..

Aku saje nk menjoyahkan diri pg nih..manele tao kot2 bomoh mak esah @ dokter amit arsat blh bantu permasalahan dalaman aku nih..

Cite dia acanih..las jumaatdei (mlm tuh ler)..aku 'ML'..blk jb kekdahnya..harusler lencon..ehek..ehek..Ari sabtu mlm..aku bleeding..xder le byk sgt..pakai pentiliner jer..pastu darah stop...ari ahad pg skali lg aku bleeding..same kuantiti darahnya..2 ari tuh jelah aku bleeding..

Apsal yek uols?..tapi rasa cam ralat pulak sbb 'ml' sekali jerr..rugi ler pulok..

5 comments:

Whoopz said...

x phm 'ML' tu hape? Pastu nape ko lencun? Ujan eyh?

-- said...

ko ni asik Mak Limah (ML)je lah pir!! kan Mak Limah dah marah lalu sumpah ko sampai bedarah!!

pir.. pir.. dokte amit arsat tu hemsem dak?

Semoga ko cepat semboh pir.. try cek kat bomoh degawan..

permasalahan hormon wanita barangkali!

tapi membazirkan pentiliner la kan... oh..ye ye.. aku tak pakai pentiliner skang... dah wongi smulajadi.

motip kasik tao?

zurinhizuddin said...

wops:..eheheh..ko maneleh tao wops..ko kan teruna yg soci morni mcm minyak masak serimurni tuh..2x pemeringkatan tuh wehh..

zurinhizuddin said...

tapiruddin : cuak weh..xpenah2 bersenggama kuar darah cemgini..kalah kepanjangan ariel tibipeterpon..ehh motip mulut cam tempayan..

dokter amit arsat pun ko x kenai???..ko pegi pindah papua newgunea nun..nyampah aku..

dokter pakar sakit puan yg femes emes tuh slps dokter ismail tambee..

Whoopz said...

hik.. Hik.. Hik.. Ganas sgt seyh.. Pesanan dr teruna suci bagai minyak serimurni..




'pelan-pelan kayuh...'

or else..
Sila jumpa doc skt puan berhampiran dgn kadar segera..