oooo..skodeng yerkk

Feb 24, 2011

pokgad kat keykeyar nih mmg nk kene mintak penampo...uolss mampoo???

Aku geram btol dgn pokgad yg jaga pintu utama nk masuk ke keykeyarr nih..

Skrg kan dh letak palang...pastu nk masuk kene touch..ada 2 palang..1 utk pelawat & 1 lgk utk kakitangan..

Semalam punya kes:-

ada keter kat dpn..pokgad tuh bukakkan palang..pastu dpn aku motor..pokgad tuh pun bukakkan palang..elok je aku sampai dkt dgn palang, pokgad tuh trus turunkan palang..pekeheyler pokgad nih..aku trunkan cermin keter...

'apsal turunkan palang nih?'

'kad tac maner?..kad mane?'

'ada nih'..

'haaaaaaaaa pakailah kad tuh'...

yekeleh pokgad nih..aku dhler terlepas skrin nk tac kad tuh..sbb ko punye pasal ler..
nak rives, keter blkng ada pulak..ahhh lantaklah sane..rives jer..

'time org lain ko naikkan palang..biler time aku suka2 je ko trunkan palang..'

aku jeling pokgad tuh..


Pg nih punya kes:-

Aware xnak jd mcm smlm..sampai kat skrin aku nk tac..pokgad tuh dh tekan button naikkan palang..mmg gatal sunggoh le telo ko nih pokgad..aku rajin nk tac, ko pandai2 nekkan palang...dh xde keje sane, ko pegi lap bangunan keykeyarr nih...


aku xpandai liok lentok & manje cam pidah usha si romie tuh..aku kan garang..warfff..warfff...grrrrrrrrrr...

3 comments:

-- said...

hik..hik..hik.. dgn pokgad pon nak ajak gadoh.. garang ngalahkan bulldog!!

kalo kuat sangat.. gi la carik gadoh dgn azeman mon jemaluden sane!

weh.. kalo pokgad tu wat hal lagi.. ko touch telo dia ..pastu ko go..

tac n go!! go to hell!!

zurinhizuddin said...

agagaga..geram aku tao..

tac teloq pokgad tuh?...bek aku tac teloq si romie tuh..kompom reserve paking utk aku sampai fencen..

Whoopz said...

hah.. Aksi terlampau pidah juin ngan pak gad?