oooo..skodeng yerkk

Feb 23, 2011

sebab ai sayangkan yu deep2 ler ai sanggup buat utk yu...*edisi terloya*

burppp...kenyang uols..baru pas mkn kat atas bukit tadi..gigih pegi jln kaki..dgn harapan lemak2 sayuran pecah..

tajuk entry mmg xblh blah..aku pun rs loya...

laki akukan perokok yg tegar..xmkn nsk pun xper..asalkan dpt rokok..aku soh dia kawin dgn anak tokey rokok, xmoh pulak...bile aku soh dia benti merokok, mesti jwpn septikal dia tuh menjelma 'mama..kalo abah benti hisap rokok..abah nk hisap ape pulak nanti'...cess..cess..& cess..isap jelah ibu jari kaki aku nih...

1 hari laki aku blh abiskan 3-4 kotak rokok..kadang2 sbb dh terlampo byk sgt merokok, smpi lupe kat mulot tersentil lg rokok, dia dh cucuh rokok baru..xlat 5 minit dh cucuh rokok baru..heran aku..

Itu ari aku nekad & perjuangkan hak aku sbgai isteri yg dominan!!..spt mane dominannya kak woss XXXL...aku pegi farmasi, aku beli ler lozen yg mcm dlm tibi tuh..niquitin ke haper namanya..'dh 7 ari sy x merokok'..

Beli 1 papan jer dgn rege rm17.90..kalo sekotak dlm rm69++ kalo x salah aku..cara penggunaan adalah teramat senang..cekidaut:-

> amik bile terasa nk merokok
> hisap lozen..lozen diselitkan dicelah pipi..hisap secara gilir2..kejap kanan..kejap kiri..
> jgn letak di bwh lidah

Laki aku pun isapler..dia kata lozen tuh pedas+berlendir skit..isap punya isap..dia terasa loya..berlari ke bilik air, dia muntah2..terbelahak org jantan kan lain dgn org pompan..muntah non stop..aku dh cuak, buatnya keras kejong dia dlm bilik air tuh kang, sape pulak nk mendokongnya nanti..cepat2 aku bwk air sejuk soh dia minom..aku tanya ape yg kuar muntah td..dia ckp muntah air jer...hehehhe..kesian pulak tgk dia lesu jer..(*tp 2 raun mlm tuh kami lenjan)*..hihikk..terpesongg!!

Alhamdulilah..agak berkesan jgk ubat tuh..tp xderle perubahan secara drastik..sbb kalo perokok tegar nih, dia xleh benti terus..mmg padam abis dia..sbb darah dh dicemari dgn racun2 kandungan rokok..soo kene slow & stedi utk kurangkan ketagihan..

Aku kene gigih memberi sokongan moral weh..xnk arr jd janda muda...huk!huk!huk!





Nih gugel niquitin

>
>
>

nih le benda alah tuh..yg cam dlm tibi tuh...

6 comments:

Whoopz said...

rokok sumber inspirasiku.. SAY NO TO NIQUITIN!!!

Whoopz said...

tp kalau laki ko bleh berenti rokok memang aku salute ar.. Aku rasanya xleh.. Nak isap je manjang..

Whoopz said...

dan aku k0men lg..

Ko kena la support dia.. Bg dia perangsang.. Ckp kat dia horsepower kureng kalo isap rok0k..
Ceh.. Memandai je gwa ni..

-- said...

ko isap puting la whoopz! hmm..meksud aku puting getah tu!! ko pikir ape?



eleh..eleh..eleh juinnn!! kemaen nasehatkan laki.. dia dulu kemahennnnnnnn... asik mengepammmmmmm je... buat corak bulat2 la.. kuar edong la.. kuar dari tinger la.. huh..

malaysia2 tak maen la... nun import singapore sane.. katanya tar lebih! huh!

emang dasar!! aku nasihat tamao dengo!

wagagagagagakkk!!

zurinhizuddin said...

wops: ko kene usaha benti wokok weh..buat rugi jer..pastu ko kene berkawan dgn jin..kalo kwn dgn jin semsuding xper jgk..glemer gittew

horsepawer kureng??..hihik..xmongkin..xmongkin..kalo x, xknler 2x pemeringkatan..

tpkan ada sekali tuh khen...kami ML, sambil tuh dia merokok..baekkk punya sehtim, sampai tercocoh rokok ket lengan aku...owhhh bondej sudah..


ehhhhh motip mulot aku cam tempayan nih...

zurinhizuddin said...

fida@ bomoh mak esah: kuram ajar tapir, bukak pekung dlm kain...hihik..

nko lg dasat..ngembos2 siap asap tulis word 'kak senah' lagik..

sampai 7 ari, wokok dh masuk angin..puhhhh..puhhh..puhhhh ngembos weh...