oooo..skodeng yerkk

Feb 8, 2011

HAIWE LEKAS BKN MEDAN BERLUMBA-LUMBAAN ATAUPUN ROMEN-ROMEAN...DEMM!!

Hi uols..ai dh kembali tenteram..roh ai x m'alami jiwa kaco lgk..

Oh ye..semenjak ada haiwe LEKAS nih..aku dh xpayah bersusah payah nk lalu haiwe PLUS lgk dah..alternatip kekdahnya..cepat & mudah..walopun byk pondok tol terpaksa ditempuh..tapi taraaaaaaaaaa..kejap je dh nk smpi ke jelebu..nk kata cpt tuh xder ler..tp ok lgk ler dr meroyan m'hadap jem kat haiwe plus kenkadang..t'utamanya ket area nilai nun..xyah nk rs sakit hati dgn bas2 ekspress mahupun treler @ lori2 hantu yg gedabak tuh..yg suka carik gado & pasal dgn driver pompan..dem!!

Tapikan..2 benda yg aku x gemar kat haiwe lekas nih...jom selak..

1) pemandu2 yg suke sgt berlumba..x kiralah kat fast lane ke..slow lane ker..sumenya dorang taram..giler ding dong ah...sbb jln ket situ lurus jer..tuh yg dorang berdesup mencicit..takot uols...biler dgr enjin keter depa..aku jelah yg bersopan santun biler memandu di slow lane..sbb aku takot..lbh2 lg biler lalu tmpt arwah achik spin eksiden tuh..

2) pastu haiwe lekas nih pulak, port jantan2 jongos & minah2 merenyam dok wat maksiat..heran aku..dlm keter pun jd nk bersedap-sedapan..jln ket situ mmg gelap..cume ada certain2 tempat je ada lampu jln..so dorang nih amik kesempatan park kete kat emejensi len, pastu dok wat benda x semenggah..melayu berkerak le tuh..sekali kene sergah dgn hantu kak limah, mau tersentap telo..kdg2 tgh drive pun depa leh buat romen-romean..terhuyung hayang le keter tuh..jap ke kanan..jap ke kiri..jap ada 2 kepala..alih2 tinggal 1 kepala jer..mejik le fulak..


eh..motip aku tumpang skaki skodeng drama picisan nih...


demm!!

2 comments:

-- said...

heh!! sila menjaga pandangan boleh tak? tengok orang romen secara murah..buat hati jadi gelap 44 ari 44malam je.

pe kata ko jadi pegawai jabatan agama pir.. sergah pirrrr!! terencat pengaliran ayo money!

zurinhizuddin said...

aku ada telen jd pegwai jbtn agama ke pir???..hihikkk..terbokti! muslimahnya aku..

ai apresiated it!!!