oooo..skodeng yerkk

Feb 25, 2011

diluar separa sedar..ke btol2 dia nk sabotaj aku....????

hi uols..arinih gi keje dgn semangat yg bara membara...penuh dgn kejituan...smlm tghri pas mkn blh tido dgn asyiknya dlm bilik bos..yeler bilik bos kan ada sofa empuk bagai, sofa yg blh tenggelam buntot sedalam-dalamnya..

Tapi bkn nk cite pasal sofa pun..mukadimah kekdahnya..aku sbnrnya nk cite pasal laki aku...alah...sesekali nk jugak intepremkan laki dlm blog nih, walopun laki aku x semasyur ismet ulam raja...

laki aku nih buas masa tido..weiii bukan buas ituler..maksud aku mcm mane yek...alahh buasler..byk kali dh aku jd mangsa..

KES KETAMA:-
Time tuh tido kat seremban, kat umah kakak aku..tido punya tido..dia m'gigau nk cungkil bijik mate aku..aku tolak2 kepala dia..'wei nk membunuh ker'??..dia ckp dia mimpi cungkil harta karun..pigidah...

KES KEDUA:-
Yg nih aku xtao mimpi ape..m'gigau nk cekik aku..yekeleh...kalo x kaco tido aku x sah gamaknya..

KES KETIGA:-
laswik laki aku siku hidung aku..terpanjat aku, sakitle sangap..aku terus bg sedas penampo 'abahhh..apsal siku idung mama nih'...'abah halau nyamuk'...nyamuk wakluuu...ntah hape2 le dia mimpi..

Sakit ati dibuatnya..tido ngalahkan beruang..kang aku balas balik kang, nusyuz pulak kekdahnya..sbb biler aku tanya keesokan paginya, mesti dia akan ckp 'ye ke ma..abah wat ma mcm tuh..sakit tak?'...

Xkan nk tido aku kene pakai kostum cam ROBOKOP...pak jabit pun geleng kepala 18x

2 comments:

Whoopz said...

spesis merbahaya tu.. Bwk2 la gi berubat wei..

-- said...

aksi bondej tebawak-bawak ye pir ye... ish..ish..ishhhh!!

nusyuz tu kasut baru kan? ahahhahaha... saje pura2 tak tau!

pak jabit pon tentawa gembire!