oooo..skodeng yerkk

Feb 5, 2011

AISEH...

Pg td bangun tido..trus menonong jer gi bilik air...

pisat2..kutil2 tait mata..gosok gg..buat senaman kagel skit2..

keceburrr...kecebuss..kecebusss...blupp..bluuppp....mandi...

Siap mandi..aiyakk!!! lupe bwk tuala mandi pulak..sape pulak aku nk m'gagau panggil amikkan toler mandi..mak aku kt luar umah, dok bizian sapu sampah..adik aku masey m'buta lgk..xkn nk berlari vugel masuk dlm bilik pulak...

Ahaaa..sel2 otak terus b'hubung..aku pkai blk tshirt td, senteng..pastu aku balut pungkok aku dgn treksut..wallawey..akhirnyaa...

sape kata otak wanita awal 30-an kurang berfungsi dgn jayanya??????...sila angkat tangan..

2 comments:

-- said...

awal 30 an??

perasan...

otak awal 30an berhubung benda carut2 je weyyy

zurinhizuddin said...

ilmu tuh mmg dh xleh nk dikikis ler weh..bakat semolajadi