oooo..skodeng yerkk

Mar 1, 2011

dun play2 wif me & dun carik pasal dgn me okeh!!!

Bermula dgn kawan main poker je dlm fb..

Pastu berhntr msg2 bgai dlm fb...

Pastu tgk dah esep bgai dlm fb...

Sakit ati sgt2..pehal pulak nk esep2 bgai nih..nko sndri pun xkenai budak betina garit nih...aku remove..


Nih pasal laki aku dan sorang budak pompan dlm fb ler...

Arinih aku cube bukak fb laki aku..dh xleh..'password changed'..

Xper...one thing yg laki aku xtao yelah..aku hack emel dia..password fb dia bg..tp password emel dia xbg..tp xper..itu sume kacang je..tgk sape yg kene..

Aku bukak emel dia..tgk budak pompan nih dh esep bgai laki aku sbg kawan...uols tgk..walhal aku dh remove dia sblm nih..mmg nk minta mkn penampar gamaknya...

Fb dh xleh bukak kan..aku reset password baru..okeh berjaya..aku masuk fb budak pompan nih..aku blok/sekat dia dr hntr ape2 kat laki aku...pueh hati..

Pasni aku nk create forwarding emel dr account laki aku ke account aku...senang nk tgk ape msg masuk/keluar dr fb..

Memang penasaran sunggoh pagi nih....

3 comments:

Whoopz said...

Bak sini fb bdk pempuan tu.. Nak ngorat.. :)

zurinhizuddin said...

jgn nk m'gatal wops..cucuh dgn besi panas kang haaaaaaaaaaaaaaaaaa......

-- said...

kakak juwin sudah terer bab kemputer...wow!!...adik usin lempoyang pon jejewit gembiwa!!