oooo..skodeng yerkk

Mar 30, 2011

30 hb kah arinih?...pehal wehhh bomoh mak esah nih masuk dlm mimpi aku???

Sunggoh!..aku terlupa arinih brp aribln..

Cek punya cek..arinih 30hb Mac 2011...berdetup paler lutot..

Aku lupe nk tampal road tax baru..baru tingat tarikh 'padam' road tax ialah 29 Mac 2011.smlm ler tarikh padamnya..

Balik keje kang, harus berdezup balik umah terus..tade nk singgah mane2...

Pastu pg tdkan ujan dlm kul brp ntah..tgh syok tido, aku mimpi pegi rumah norapidah..pekejadahnya..

Siap landing tido ataih katil dia lgk, dgn langsir kaler oreng ang2 lagik..

Ini bahana pidah le dtg opis smlm..x psal2 masuk dlm mimpi aku...!!

3 comments:

-- said...

helloooooooooooo... landing atas katil aku tu nape??? aku pon jarang tido situ tao! waktu2 terdesak je aku tido atas katil..ekekekkek..

pir..pir... kem salam kat benggali smalam eh... kekekekekekkk..

Effyliani's Life said...

harap2 jpj tahan juwin hr nie. :D

Whoopz said...

Sila kebumikan roadtax yg dah mati tu..

Benggali eyh pidah? Heheheh..