oooo..skodeng yerkk

Mar 9, 2011

boleh sesape tolong perjelaskan??? hamba nih sangap...

hi uols..ai kembali lg dgn jiwa yg lebih ceria slps ai mentelan pil tido brg setengah dozen..okeh2 roh dh tenang...

uols..ai ada permasalahan nih..

psl pitipiteen tuh..kan dh tukar dr 3% ke 1%..ujrah ke ape namanya..

so dipendekkan cite..ai layak dpt tawaran ujrah tuh..

Tujuan : Pertukaran pinjaman pendidikan

Institusi : UiTM Jengka, Park Hang

Kursus/Program : DSS (Dip. Sangat Sexy)

Jumlah Pembiayaan : RM 4,068.44 (berasaskan baki pada 1/6/2008)

Tempoh bayaran balik : 42 bulan mulai 1/6/2008

Upah pengurusan pembiayaan : rm142.40 (pembiayaan yang diluluskan x1%setahunxtempoh bayaran balik)

Ansuran bulanan : rm100.26 selama 42 bulan mulai 1/6/2008

Cara bayaran balik : penerima biaya yang bekerja hendaklah membayar ansuran bulanan melalui LHDN

okeh masalah aku yelah..aku mmg pembayar tegar pitipitien nih since 2001 lagik..so skrg baki aku adalah rm923++ je..tp nape pulak derang kira dr taon 2008 nih?..abistuh baki aku dh kurang dr jumlah pembiayaan nih..

soo..sblm aku kol derang, aku perlukan pandangan & nasihat korang..kasik gambaran skit ket aku..


toceee...

5 comments:

Whoopz said...

kol diaorg.. Sekian terima kasih..

Uitm jengka? Tahun brape eyh? Sexy secretary?

-- said...

akak nasihatkan adik kol diorang sebab ramai lagi yg pening sampai leleh otak mikirkannya.

ada tu.. before ni byr sket..tapi bila dpt ujrah ni.. byr lagi byk..tapi tempoh bayar balik sama.. dah jadi banyak plak.

akak tak pe.. akak tak dapat ujrah.. maklomlahhhhhh....

zurinhizuddin said...

alahhh korang nih..x berjiwa jitu langsung ler..

bek aku tanya kak woss cemgini..

Effyliani's Life said...

orang2 kat opis kata (yang ber'ptptn' ler ..) ujrah ni is good for those yang xpernah bayar sesen pun sebelum nie. sapa yang dah penah bayar ianya adalah merugikan. better teruskan yg biasa2. tp better dptkan nasihat cap bernas dr depalah.

zurinhizuddin said...

haaaaaaaaa..meksu si gudang ilmu jgk yg bijak bestawi..cupp..cupp..syeom dahi meksu skit..

kalo cemgitu, xyah sign ahh agreement...ko tao, adake depa letak arwah bapak aku sbg penjamin yg ketama..xkan aku nk bwk agreement tuh gi kubo utk dpt t.t kot...

tatotttt...