oooo..skodeng yerkk

Mar 2, 2011

mungkin ko x phm bhs melayu agaknya...

smlm dlm entry aku kan..aku cite pasal aku blok fb sorang minah garit nih dr trus add laki aku...

Upenya mlm td..minah nih add lg laki aku...giler batang ke ape nih?..dh merenyam sgt, pegiler gesek kat batang abangla nun...pilih je saiz ape yg ko nk..attention seekers sunggoh!

Blh accept..dh masuk dlm frenlist..tp segala profile, ape aktiviti sume bgai x appear..klik le 8 juta kali ket nama tuh..button stil running sampai ko pencen..

Aku tanya programmer ke sini blh banned ip x..derang ckp itu susah skit..tp nanti derang nk ajar aku acaner nk disable account..pastu acaner nk tgk profile org tuh dr a-z (sampai ke akar umbi bgai)...

mark zukerbek mesti menangis tersedu sedan..ehhh bil gets xnk amik aku jd dia punya programmer ker?????....


motip???

3 comments:

-- said...

pirrrrrrrrrr..ajarin aku pirrrrrrrrrrr...ajarin dong ahhh!

aku jua mau hek-hek fb orang...

buley nggak??

zurinhizuddin said...

ajarin ini enggak boley diprektikkan suka2 ati dong!..mau nanti kene itu santet...

nanti aku berguru dulu..nanti aku ajarin sampe luk keboringan..

Whoopz said...

ajarin gue jugak.. Hihihi..