oooo..skodeng yerkk

Mar 25, 2011

mungkin nikmat dh ditarik balik...

hi uols...samat pg..

skrg nih kalo uols nk b'ckp dgn aku..kene ckp kuat2 skit..kalo ckp mcm dlm kelambu, alamatnya aku wat bodo jerlah..siyes!..lg siyes dr mslh wandepepets..

dannn..aku pun biler b'ckp dgn org, rs mcm sebatu berckp..lantang & jelas...inipun siyes jugak..

sebabnya????
-
-
-
tinger kiri aku sakitler weh..berdengung je dlm tinger nih..mcm tinger kene msuk air..

ari selasa lps aku gi klinik cek tinger..dokter tuh masukkanler alat dlm tinger..mesti dokter tuh terpanjat, tgk tait tinge aku byk berkoyan2..lantaklah sana, sape soh jd dokter ye tak...

dokter ckp ada darah beku dlm tinger..atas gegendang....dokter tanya mcmane blh jd mcm tuh..

'it was minor eksiden..the ball hit on me..i've my netbol trening on sabtudei'..

'really?..thanks god..its not effected ur drum ok..nextime plz extra k-ful..'


syukur weh..gegendang tinger aku x pecah..ekceli aku tipu dokter tuh ckp kene bola..tp..biarlah resia...sbb malu, ada sorang lagi pesakit dlm bilik tuh..

sejak tinger dh kurang pendengaran nih, teramatlah sukar utk aku bergerak kesana sini..kalo drive keter, aku x brp dgr sgt org hon pin2 nih..kalo b'jln kaki pun, kurang jelas dgr bunyi kenderaan bergerak..huh..t'amat membahayakan diri..

mlm tadi titiskan ubt dlm tinger..ntah nape sakit t'amat sgt weh..sakit tuh menangkap belakang tinger trus ke leher..sblm2 nih titiskan jgk ubt, tp xderle sakit mcm nih..melompat2 mcm beruk aku nk ilangkan sakit..serik dh nk boh ubt lg..

huhu..takot weh kalo aku dh xder pendengaran lgk..skrg nih b'gantung kat tinger sblh kanan jelah..

aaaaaaaaaaa..insap...

3 comments:

-- said...

ye ke pir.. kesian ko pir.
nanti kita gi jumpa bomoh mak esah ye.. kekalo dia bisa membantu..

zurinhizuddin said...

pir..kasik aku pinjam tinger ko pir..ehhh tinge ko capang kan?...

tanak ahhh jumpe bomoh..bomoh skrg nih selain pandai dlm ubatan tradisyenel, dorang pun pandai bab2 selak apam nih..ternoda nanti!

Effyliani's Life said...

get well soon kak juwin. siannyer .. ni mesti korek tinga dlm sangat nie. haisshh