oooo..skodeng yerkk

Mar 23, 2011

stop..i'm not ur slave..!!

entry b'baur ugutan okeh!!..

petang2 cemgini mmg bersemangat utk menjoyahkan diri..rasa segar & sihat je badan nih..tapayah nk minom air dr bayo ora bgai...

akukan..cukup menyampah dgn jantan spesis dominan nih..spesis yg teramat2 suka mengarah itu ini..yekeleh..lempang kang haaaa...

'zurin..kertas A4 dh abis' - dahtu ko nk soh aku tebang pokok cendana utk wat kertas..

'zurin...air dh abis' - dahtu ko nk soh aku pikul air yg cucuk2 kat water dispenser tuh

'zurin..sokabar xder ke arinih' - dahtu ko nk soh aku jd wartawan utk cetak berita terkini.

'zurin..dah kira brp sokabar 1 ari..ckup ke idak' - dahtu ko nk soh aku jd vendor sokabar ker

'zurin..toner dh abis ' - dahtu ko nk soh aku gosok2 tokey toner tuh

last2 aku ckp ' MR Z..SAYA BUKAN PREBET KAT OPIS LAME YER'..KALO DULU MR.Z BLH ARAH2 PREBET MCM PENCACAI..I'M NOT TYPE OF DAT'..spiking ala2 kak neeta..

al-kisahnya..dia nih ofiser dr salah satu kementerian..alah kementerian yg ada 'mat tiarap' tuh..bwh dia bykler prebet..prebet yg tiap2 ari gosokkan kasut dia kasik berkilat merelip-relip, prebet yg salu bwk fail kalo nk gi miting & prebet jgklah yg amik minit tiap kali ada mesyuarat..dia?..cume duduk dlm miting mkn karipap sambil goyang telo...cukup bln cocok gaji bg anak bini mkn..

bile dtg sini, nk wat minit mesyuarat mengelabah..xtao & x igt format..aku ckp 'sori..itu keje2 pegawai..xde kene mengena dgn sy'..

ape punya jantanler..bile mntk tolong skit, kemain byk hujah..tp bile nk mntk tolong kat org lain..kemainnnnnnnnn lembut gg dr telo..

pastukan..dia nih spesis suka memaksa & mendesak..geram sgt2, rs nk pijak2 je perot dia smpi kuar taik ijo..*huh! kaler tahap kronik tuh



warghhhhhhh!!warghhhh!!...makan budak....maaf, entry yg xder penutup..

4 comments:

-- said...

uhhh..dasat tapi saun2 pegaweyyy!! dia gred bape pir? 41, 44, 49, 67?

sabas betey.. semangat kak neeta dah meresap dalam jiwa ko nampaknya!

bunga_rose said...

waaaa berani saun.. adek takot nak saun.. kakak pida je berani saun2 ni hikhik

Whoopz said...

Telur dia lembut eyh? Hahahah..

zurinhizuddin said...

hihik..alah uols nih..itu br skit ilmu tahap 7 petala bumi..

ada yg lg maha dahsat lgk..

ex-big boss baling fail kat aku..aku kutip blk pastu aku ckp 'en Y nk sy baling balik fail nih'?...agagaga..

skrg dh dpt taitel DATO' uols kat suk sabah nun..owhhhhh lindu sama dia..

ehhhhhhhhhh nih entry ke komen...