oooo..skodeng yerkk

Mar 9, 2011

kite same level ler...hakk..hakk..hakkk..

Td aku bc sokabar kosmomot (gudang ilmu ler katakan)....

Bc psl buku yg direleased oleh Tun M..rs cam nk beli jer..tp kalo ada member yg beli, bek aku pinjam je kat derang..wehhh meksu..beliler buku tuh, blh aku pinjam sedas 2 das..ini asik beli novel cintan2 jer...tangkap sendu sungguh..

Ape yg menarik & meruntun jiwa aku sbg wanita yg voluptous nih yelah ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


'TUN M HANYA MEMILIKI 2 BUAH KENDERAAN IAITU PERODUA KANCIL & POTON SAGA YG DIBYR DGN WANG SENDIRI'

eheheheh...uols tgk, mantan pi EM pun pkai kancil...vavavavava..setiausaha pejabat merangkap pencacai kumpulan sokongan mcm aku pun pkai kancil gak...hihikkk terasa diri begitu berharga pulak...hinsss..hinsss..hinsss idung kembang weh..



mode riak telah di'on'kan...

3 comments:

-- said...

gilo. kemaruk hape nih nak sama ngan mahadey ni?? dey..dey..deyyy!!

pir.. nti dah bli buku tu aku nak pinjam tao.

eh.. sms aku ko tak layan eh! ko ingat ko tuh artis? ko ingat ko tu byk gencu..pastu ko tu jadi rosnah mat aris??

zurinhizuddin said...

giler wosnah budak nih...

wehh buku tuh rege dia RM satus le weh...blh beli vinsi 3 pasang tuh..tayah beli ahh..kite pinjam jelah kat meksu..

nk letak pisau rambo ket leher meksu..'buku @ nyawa'????haaaaaaa cemgitule kekdahnya ugutan..kompem meksu beli buku..so selamatler nyawa dia..dan otometik samat le duit kite..

Effyliani's Life said...

juwin aku dah beli buku tu. ko nk pinjam ke?? :D