oooo..skodeng yerkk

Mar 22, 2011

tiada lagi kidungmu..

okeh..okeh...aku akui itu tajuk lagu kumpulan 'bertangan kiri'...tapi bknlah aku nk bernyanyi-nyanyian dlm blog nih...kira okler tuh dr 'tiada lagi hidungmu'..

sila seriyes okeh!!...

cume aku bermonolog dgn diri aku sendiri..

- adakah aku cukup kuat semangat utk menghadapi semua dugaan nih?

Dugaan yang aku sendiri pun xmemahami kenapa aku yg terpilih..kenapa aku yang ditakdirkan menghadapinya..tapi aku xsalahkan takdir..aku cuba sedaya upaya utk menjadi hamba-NYA yang sentiasa bersyukur walopun ujian yg datang itu ibarat batu besar yg menghempap kepala, ibarat pisau yg matanya teramat tajam yg menyiat2 & mengguris disetiap inci kalbu sehingga dilapah2 hati ini menjadi kepingan yg tidak tahu ujung pangkalnya..

Apapun parut yang kekal kehari ini mungkin tidak mudah dikikiskan lagi...


Aku pasrah menunggu sehingga 3 bulan dr sekarang...

4 comments:

-- said...

pir..

aku sentiasa ada kalau2 kau nak luah perasaan.. mungkin aku tak membantu..tapi aku sudi dengar..

Whoopz said...

nape? Ape kes? Cite ar kat pidah.. Nanti aku korek2 cite kat pidah.. Papepun gwa wish yg terbaek la wat lu.. InsyaAllah..

zurinhizuddin said...

pidah da lejen : time kasey diatas keprihatinan diri puan..kalo sy ada koser, dh lama sy calonkan puan utk ANUGEWAH PERKHIDMATAN TERCEMERLANG....

zurinhizuddin said...

wops: tocee..toce..jom wat parti buih..