oooo..skodeng yerkk

Mar 11, 2011

bile time dia ada...aku byk sgt agendanya...bile dia tadek, aku mati kutu pulak..

Saiko okeh..kalah trauma sepol yg dadanya diramas2 dgn penuh kejantanan oleh nuwar..*aku refer sokabar smlm*..merewcik2 peluh betina aku membacanya..

Maap lari dr topik..

sbnrnya nk cite..bos aku kan tade..otstesyen kekdahnya ket semban nun..stat dr 9-12hb nih..mmg giler kentang ahh aku ket opis nih..agak2 nk tdo jer, aku masuk bilik dia..tido dgn rakusnya ataih sofa dia..wallawey!! mcm2 aksi aku paparkan..

Aku pun heranler..bile bos aku ada ket opiskan, aku nih byk sgtler agendanya nk culas @ ngular dr opis..nk gi tabong ajiler, nk gi byr bil hpler, nk gi cucuk duitler, nk gi beli tiket bas ler, nk gi byr duit keter ler....TAPI...biler dia tde ket opis, hasutan jin aprit setan semua tuh xnk pulak meresap dlm jiwa nih..kental ke ape aku nih???...aku duduk elok je dlm opis, dok jelah ngadap pc nih..buat keje2 berfaedah & bermanfaat..*kompem dpt pahala*

patotnya time bos tadeler, aku lbh jin dr segala jin..arinih aku x kira, jin ke hape ker, aku nk cao dr opis awal..seawal jam 12...destinasi??? tatao lgk...mgkn ke masjid wilayah..hihikk *malu*

2 comments:

Whoopz said...

Dlm bilik bos ko ade cctv wei.. Nanti kuar la video ko beraksi dlm bilik bos ko tu..

zurinhizuddin said...

ko nk dupliket x video tuh???