oooo..skodeng yerkk

Mar 9, 2011

bahana petai...

itu ari aku cam moyan nk mkn petai kan....blk kg laswik..haaaaaa ambek ko, musim petai kekdahnya..best..best..ai laik!!

pegi pasar ari sabtu beli petai..masak sambal udang + petai

pegi pasar ari ahad beli petai gak..beli 2 ikat (1 ikat ada 3 papan)nih nk bwk blk PJ

blk umah kat PJ..tgk kakak aku masak sambal sotong + petai...

kesimpulannya makan petai jelah...

petai2 yg aku bwk balik tuh pulak, aku bedal lgk..mkn mentah2 je..mcm mkn popcorn kekdahnya..sedap wehh..

bilik air toksah ckpler..kalah bau ketiak abangla...

tapi sekarang merana weh..aku m'alami kencing x lawas, sbb terlalu byk mkn petai..kelikatan petai tuh dh ikat pundi kencing..perot mmg kembong sbb kencing xdpt nk proses 100%...

minom air byk2 pun tapi yg kuarnya cenonet jer..omaigot!!

3 comments:

-- said...

wei kak petai.. ape makan sampai memudaratkan pundi kencing ni??
lain kali.. hulur kat aku sket.. aku nak masak petai belacan!

baru la bau dia begabungggg meletupsss ahhhh!!

Whoopz said...

petai + jering.. Ada bran?

-- said...

whoopz..aku bran sangatttttt!! cicah sambal belacan... asyikkk!