oooo..skodeng yerkk

Mar 3, 2011

ayat stendet..

hi uols..dh mamam?..saje nk syering2 dgn uols utk tatapan di hari tua..okeh kite stat dgn ayat2 stendet yg mmg dh naik cair tait tinger m'dgrnya...cekidaut uols..

--

---

---->

AYAT KETAMA:-

Q: ape rasia si polan yer muke nmpk bersewi2, tegang, mulus, gebu & x mamah dek tua?
A : ehhh..saya tade rasia..saya salu basuh muke dgn air wudhuk yg sempurna..kendian sy amalkan mkn ulam2 (jering,petai,kerdas,buah geduak,pegaga,bla..bla..bla..)..pastu hati kite mestilah kene sentiasa bersih...pastu saya dh 20x katam ngaji..pastu saya salu wat solat sunat..pastu saya salu gi mesjid..taon nih sy nk gi umrah *jenjlan kekdahnya*

komen: ptuihhhhhhhhhh...!!!walhal abis dah 8 botol botox disuntik..smpi tang apam pun abis gak disuntik supaya xnk kasik geleber..

AYAT KEDUA:-

Q : acaner boley si polan jatuh chenta dgn si polan nih?
A : saya xtao pung yg sipolan nih retis..sy igtkan dia nih salesgal pasaraya mane ntah..bla..bla..bla..

komen : nmpk sgt retis nih suam2 kuku kambing..tarap2 roh sejuk beku sampai org xtao pun yg ko nih retis..hantu kak limah lg glemer le weh..

AYAT KETIGA:-

"laki akak xmenler keter2 buatan mesia nih..dia piley yg ober-c punye keter..mcm bios ker, hiyundetke, mesediske, bla..bla..bla..."

citt..aku tgk laki ko bwk poton saga yg BLM tuh jer..mane kete dr ober-c..sblm2 nih dok bwk kete mesia gak..iswara gittew...

AYAT KEEMPAT:-

" baju2 anak akak sumenye brendet2 bgai..kikok, kikilalala, anakku anakmu..bla..bla..bla..."

lagile sengal...sume tuh x wujud...ayat time raya ' ini je baju yg sempat akak beli kat kedai XXXX *cap ayam* sbb akak bizi sgt time poser tuh, x sempat nk soping bgai kat soping kompleks"..

AYAT KELIMA:-

"ape barang pegi spital gomen nih..xde klas..akak pegi private..panel asben kekdahnya..masa time akak bersalin tuh, akak pegi pusat rwtn bla..bla..bla..bla..caj dlm 3-4k bgai"

komen : x kisahler mane2 pun..private ke gomen ker..abis gak apam ko tuh kene belek & telek dek dokter, misi bgai...

AYAT KEENAM:-

'ko tao...sedara aku nih dato Y..dato J..datin M..tan sri F...kawan2 aku pulak bos besar ket situ..pengarah ket sini..sumenya aku kenal'

komen : memangler sumenya ko kenal..tp derang tuh kenal ke ko?...tarap2 sedara bau2 kentut bolehlah...

AYAT KETUJUH:-

Q: si polan..blh jelaskan hubungan dgn MR Y..MR KK?
A : no komen...no komen..no komen..no komen..no komen..no komen..no komen...ehhh jgn byk tanya boleh x..nanti ai saman u br tao..siyuinkot

AYAT KELAPAN:-
No komen

AYAT KESEMBILAN:-
No komen

AYAT KESEPULUH:-
punnnn no komen gak..


kesimpulannya ialah...dah tammat...

3 comments:

-- said...

ni ape ni pir? bedasarkan research ke hape ni? ape ke rajin benar ko pagi ni?

ko patut usulkan pasal bayar saman diskaun2 dilanjutkan tempoh sampai 10 mac ni pir.

bonus 3 bulan la kita pirrrr!! kajaan manyak duit!!


manyak duit ke tade duit? ye le..kutipan tak mencapai target!

oleh itu aku akan contohi kau melanggar peraturan jalan raya.. ala..kene saman ape nak takot..boleh bayar lambat2.. tempoh pon asik lanjut je.. sampai layut..

eh..no komen! no komen! no komen! im ondawet!

zurinhizuddin said...

aku xtaoler aku ada saman ke idak..saman dibikeel byk kali dah..

byk duit yer?..bonuz 3 bln yer?...ko sheom montot kak woss pun jgn mimpiler nk dpt weh...

-- said...

ko wase2lah.. montot kat wos cucoh botoks tak? botoks @ buttock kekdahnya..

nak tulis surat la ke kak wos.. nak tanya..