oooo..skodeng yerkk

Dec 30, 2010

WAAAAAAAAAA..KETER AKU....!!!

Pg2 nih dgn jayanya bersemangat nk gi kije..masuk2 dlm keter, setat enjin..xleh setat...4-5 kali on off..xleh setat gak..bunyi cam kucing tercekik tulang pun yer..

Fedap..terus lock keter..nek je bas metro..tambang 2.50 je okeh..benti kat pasar seni..cari2 teksi, sumenya cam hampeh..muke sekor2 sume cam spesis lombok..sume xnk amik pesenjer..alih2 ada 1 teksi berenti..apek kongkong yg bwk..

'angkel..pegi jeykeyar tak''
pigi..pigi..naiklah amoi'

'apa pasat itu sume orang takmoh amik pesenjer'
'haiyaaa..itu olang amik olang kaya2 loh..tunggu olang kaya2..porener (foreigner)..itu satu kali mau pigi otel, tekan2 halga mau rm30 maaa...'

'cisin ini olang..mau pilih penumpang'
'ya lohh..'
'mampus ahh derang dgn duit mcm tuh..hihik'

sekali apek bwk ikot jln shortkat...blkng jln bank ape ntah..sunyi & agak gelap..perghhh berderau gak darah..akhirnya samat gak sampai ke opis dgn tambang rm4.70

Jap agi nk blk umah ngan member soh dia tgk2kan keter..mebi masalah bateri xpun starter..

Oh yer esok cuti umum..cehhh wat penat je aku beli tiket blk jb siap2..kul 6 ptg pulak tuh...berkulat dok nunggu kat bukit jalil nanti..

5 comments:

Whoopz said...

Nasib baik ko x di ehem2 dek angkel drebar teksi.. Hati2 naik teksi.. Sekian

-- said...

situ memang pir.. lintah darat punye supir teksi pir.. aku pon penah kene.. eh..dia tak perasan ke muka aku ni cam tuweris dari brazil.. tak guna betol lah!!!

-- said...

aku saje je komen lambat2..nak bagi wops komen nomot satu..

zurinhizuddin said...

wops...agaagagga..aku awal2 lg dh pakai cawat besi..ko tao ape itu cawat besi???..pastu aku lock dgn SOLEX..bkn chuasoilek tao..

zurinhizuddin said...

pidah de rozario..*eceh name cam org brazil ye tak*..mgkn mase tuh supir teksi x pasan ko ala2 tuweris sbb mgkn time tuh ko blm oberhaul lgk..skrg nih kalo dorang tgk musti berdarah idong..musti dorang nyesal sbb x amik pesenjer cam ko khen..