oooo..skodeng yerkk

Dec 23, 2010

TERSENYUMLAH JUGAK AKU..

Hp aku berbunyi..owhhh sms dr tapir ghupenye..

'sori lmbt reply bateri hp aku kong rupenye. da tu ko sorg je ripot duti?.Wani tu kursus kt perak.Xpe la pir ko pegi je dulu. Sok aku teman'.

'abis 2 nk ripot duti ke x eh pir?'

'surat tu kata bila ripotnya?. ko buat dulu bahagian ko. Aku rasa wani x tao ni.'

'PSM 2 soh ikot srt asal..babi..babi..babi..babi..fuhh lega'

'tesedak babi. ikot je pir. Melainkan ko nk buat reformasi. Angkat sepanduk bnthan kt dpn blok b. Surat aku plak x diproses pon. Mls aku nk call dh'.

'Jom kte b'piket sambil bogel..untung2 babi pun join skali..'

'Aku jd belakang tabir la pir. Nk bogel segan. selulit besepah! Hehe..sok tau dlm pkul 10 gitu'...


selulit yer?....tuh yg meroyan sakan nk gi wat fesyel tuh yer..ntah ape yg nk dioberhaul ntah...

2 comments:

-- said...

oit tapir... aku saman malu kang...

weh..bab selulit kasi cop 'sulit & persendirian" la wey...

bukan 'selulit & persendirian"

ciiisinnn... malu ai nih tao.. kene la beli spek itam beso2 nak kuar rumah..!!

zurinhizuddin said...

murkekekkekek...ketawakan dia..ketawakan dia..

toksahler ngengada fefeling pkai spek itam tuh mcm mek pesah..