oooo..skodeng yerkk

Dec 15, 2010

GRO YG X BRP NK MEMBERAHIKAN YG BERJAYA MENGIKIS DUIT JANTAN YG JONGOS..SO HAZABEDAHHH!!

Wow!! bak kata usin lempoyang..uolss tgk betapa panjangnya taitel entry nih..menakjubkan!!kalah sabun feb dgn kuasa magnet..

Smlm pas dpt biter gembira, angin meroyan pun kurang & semangat saka jentayu mane yg merasuk ntah aku pun pegiler kedai gntg rambut..mestilah nk gunting rmbut ye tak..xkn nk main caklempong pulak..

Okeh, aku tinjau dlm kedai..ramai gak..ada 2 laki, 2 pompan..aku masuk tunggu turn..sambil2 tuh mata aku menjeling pompan 2 org yg berambut panjang tuh..sblh dorang tuh adaler 1 jantan tgh dok nunggu derang sambil bergaya manja..jijik uolls..

Aku bet pompan tuh bkn bini dia..bini dia mesti gemok kot, lemak 3 tingkat mebi..yeler, berdasarkan rupe jantan jongos tuh..eeeeeeeeeee mmg x menselerakan..

Aku rs pompan 2 org gro dangdut ler..tgk dr gaya dresingnya...buwekkkkkkkkkkkkk dgn mekap 3 inci, bulu mata yg dh mcm ekor merak, bijik mate mcm mat saleh yg telebey kromosom X..geli geleman uols..aku rs amoi gunting rambut tuh dok ngata2 derang le kot..ckp2 dgn member dia, pastu gelak2..*motip aku nk phm ckp cina*

Pompan belah kiri dh siap riper, blow rambut bgai..ckp kat member dia yg dia ngan jantan jongos tuh tunggu dlm keter..yekelehh so boyan..indon ghopenye..patotler dresing cam mak lampir..

Aku pun usha je member dia yg sorang lg nih..rambot karat..potong rambut dpn stail fringe (btol ke ejaan aku nih?) serong ke kanan..blakang layered V..aku usha ke bwh lgk..tgk kasut tumit tinggi yg masey ada tanda rege kat tapaknya..ahahahha..ahahahha

Usai sudah..dia pun bgn nk byr..

'Brp ya...?'

'Sudah dibyr oleh abg tu'

'Owh'..

Ceh..nk buat2 byr konon..tapi mata aku lg tertacap kat apam indon tuh..tembun uolss..pakai baju singkat, suar ketat sape suruh..tp cam jijik pulak sbb mgkn kandungan 95% apamnya adalah lemak..yekkk!!

Lps pompan tuh kuar..Amoi gntg rambut dok bercongceng..congceng dgn membernya..adale p'ktn GLO..GLO..GLO..gro le tuh khen..almaklumler pelat..

Jantan jongos yg bodo..sanggup labur duit utk pompan yg ntah hape2ntah..semata2 nk dptkan apam yg terlebey mauripan tuh..yg pastinya jantan jongos melayu..

Oh ye..ape yg pasti, pas aku gunting rambut..aku rasa diri aku comeyyy sesgt!!..ahahahha..keji..

4 comments:

-- said...

hahahahaha... aku komen lagi.. maklomlah..aku kan peminat tegar carutan kau pir!!

ko ni asik2 apam tembun..apam tembun..apam tembun.. weh..sila kasi tembun apam sendiri la wehhh.. so takyah teliyo apam orang endons.

pir..pir.. kejadah ape ko pegi selun sama tarap dengan endons pir??? kat mane pir? tomesguys&wella ke??

pokoknya ada orang bayarkan.. pokoknya kau bayar guna duit ihsan rm500 kan??

sila la apply jadi glo... glo tu pencuci pinggan okeh.. sehingga menciutkan!!

Whoopz said...

Ceh.. 2 apams sekaligus mamat jongos tu tapau?

zurinhizuddin said...

brengset luk pidah..nih aku gune duit cola ler woi buat gntg rambot..tp siyesli..mmg comei sgt aku..hihik!!

zurinhizuddin said...

wops suke apam tak?..ahahahhahah