oooo..skodeng yerkk

Dec 13, 2010

NAK WAT ACANER NIH???

Nanti nk gi repot duti kat mitbeli nun..mebi esok ahh gi sbb calon yg terpiley tuh pun blm dpt surat tukar lgk..

Arinih paler otak mmg btol2 serabot..ngalahkan serabot bulu ari2 yg dh 3 purnama blm dicantas..mcm2 dok berlegar dlm serebelum nih..

i) nak pakai bj ape esok???
ii) nk mekap mcm mane nih??..tema mekap mcm maner??..tema unsur2 keelektrikan ker??
iii) nk pegi mcm maner???..kat mane opis tuh???????waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pidah ckp big bos ket situ alim orgnya..xkn aku nk pkai tudung laboh kot..ahahah..sepender laboh adaler koleksi aku..blh ker pkai baju secebis2 nih??..xker dia tergoncang iman tuh??..haaaaaaaaaaaihhhhh...pening...pening

serabot okey paler otak nih!!!

11 comments:

-- said...

wah..dasat pir.. tema solek ko sok adelah.. "wow!! she's electric!!".

takpa pir.. jaga enjiniye la senang..tak banyak songeh macam jaga pitidi. tapi mmg la pir..bakal bos ko sangat la baik ahlaknya.. tade order2 ubat kuat batin melalui online okeh!!!

bertabahlah pir.. sok dari pj..susur masuk mitbeli tuh..pastu..pusing keliling..tepi wel-wel mitbeli..naik ataih lagi..sampai la nampak otel boulevard..ada jalan kat tengah tu... masok paking.. mahai okeh.. jalan belit2.. jem nok mapuh (peak hours la) ..orang jalan kaki lintas jalan deras2 belaka..

*takot tak? ahahaha*

tetiap pagi/petang aku kat situ pir..anto laki. jadi sila la skodengkan en. jamil aku tu. mane tao pegi tengok antu mak limah balik rumah dengan saspek ke.. eh...

sekian komen aku yg ala2 entry ni... akhir kata.. pilihlah daia...lupakan yang lain!!!

bunga_rose said...

hahahaha.. tak menahan komen kak fida... mementang la dayah ada kat sini, terus buat modal..

kak, ehh, takpe ke panggil kak??? kira akak la kan.. hihi 1st time nak komen ni takot2 lak..

Tu..nanti akak tukar posisi *ceh posisi tu*.. dengan kawan saye.. wani... saya dgn wani pun terbangang2 nape akak & wani kena reshuffle... sbb nyee dua2 pa ni bos masing2 sayang...

Misteri sungguh!! tp takpe.. kat letrik ramai jejans.. leh wat stok cuci mata harharhar...

Unknown said...

juin.. disebabkan ur future bos alim.. sila masuk opis.. ngn kain baju kurung ko angkat tutup wat cam tudung laboh.. kekdahnyer.. jubo nmpk xkisah.. takan dia nk tgk bawah kot.. tgk kt muka jew kan??

zurinhizuddin said...

pydah : giler glemer ko tiap kali bg komen..tade org len ke ahh??..nape bkn saripah syahwatti yg kasik komen..ke halipah tebi..

aku smpi skrg blm tao lg laki ko tkt brp????..alasannnn kata xtao..huh!!!!

zurinhizuddin said...

bunga..btolkan name ko bunga kan??

disbbkan ko ckp ket sana ramai jejans, hati aku jd sejuk & gelora memberontak utk mengeletis di sana..

okeh, aku dh kenai dh member ko tuh secara fizikal & mental..aku tgk dlm entry pydah time korang gi open haus umh pydah

zurinhizuddin said...

pajelina..aku pkai cawat cam dlm cite konan da barbarian jer..nk kasik serkup pale aji tuh t'campk..pastu blh jd modal beli myk pelincir melalui online..muekekkeke

ayokk..pajelina ckp lucah..ko ckp jubo..ayokkk

Unknown said...

geli ah konen de baberiyen tuh.. tingat ketul otot yg overacting dia tuh..

pos mesia pun dh juai barang online.. tu ah ko dh tanak anto surat pakai pos sgt.. dah ilang punca rejeki derang..

-- said...

weh..geli la iklan pos m'sia jual barang online tuh..

satu dua tiga lekuk..jantan betina aku peluk..

ape ke hape ntah jenih iklan cemgitu..

Unknown said...

naseb bait aku xtertingok lg ikelan tuh.. kalu tak mau ilang napsu barang sepurnama dua.. cam birah2 jer ikelan tuh..

-- said...

iklan redio la pajlinaaa..

Unknown said...

yaa ampun.. rediyo skrang ni pun xsmpt nk dgr mak neng.. kak engku ngn kril ckp.. baru ckp 2 patah dah xleh dgr dah.. sbb dh smpei opis..

Dulu ye la.. dgr tetiap pg 2-3 jam.. almaklum la jaoh n jem yg mengalahkan abg jem..