oooo..skodeng yerkk

Dec 21, 2010

CINTA YANG TERHUMBAN KE LAUT...

Amaran keras!!..Entry nih b’unsurkan keloyaan..sila bawa bersama plastik utk unsur2 kemuntahan..sebarang komplikasi pendarahan dalaman, lu tanggung le sendirik!!!..

Semalam kat laman sembang, adaler sorang telah mem'pm' aku..ekceli dh lame x kip in tac..

'ko ape kabar'??
'sihat ker?'


'aku ok jer..biasa2'

'brp org dh anak?'
'life ko ok'?
'aku tgk ko nih hepi je slalu'..x mcm aku'


'anak?..blm ada rezeki le weh..masey b'usaha utk ke arah tuh'
ko pehal pulak?..ada mslh ker?..awek ko lari?'

'mmg aku ada mslh..aku sedey ngn ko..sbb ko dh kawin'

????????? ko nih gile ke ape?????

'gile ape pulak..mmg dr dulu lg aku syok ket ko..sumpah!

'wakakakka..aku rs ko nih terlebey minom air ketum nih'

'ketum ape pulak..aku ckp siyes nih..bla..bla..bla..bla..* mcm2 ahh ayat samarinda dia*

'aku rs beter ko amik sirap penenang..aku nih bini org..mintak dijauhkanler perkara2 mcm nih dtg m'uji umhtangga aku..walopun status aku sbg isteri bla..bla..bla..bla. tp aku b'syukur sgt2..aku hrp ko phm..'

'ramai lg wanita bujang kat luar sana yg blh ko cari sbg isteri..'

'yelah..errrr..ko ada fb?'..

'fb..dh lame aku x bukak..xde masa'

'bglah..aku nk add ko..nanti blh ber'fb'.

'xpyh!..aku xde masa!'

'ko nih..kemut ler..'

'dr ko add aku..bek ko add katijah tan tin tun ker..parah pozana ker..rojita cek wan tu tri ker..''

ko nih..kesitu pulak..xnk bg xpelah..kedekut!'

'errr win..member opis akukan, ada jual ubt kuat..ubt nih langsong xder bhn kimia..herba je ingrediyen dia''

pehal lak ko nk pomot ket aku..xmen ler b'gantong hayat pd ubt2 kuat nih'

'win..aku dh cubeler..mujarab'

'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ko nk test kat sape?..dinding?..tombol pintu?'..mmg saiko ahh ko nih..mental..dh2 ko pegi amik sirap penenang dlm 3 dos ke ape'

'mane nk amik sirap penenang tuh win?'..

'ko pegi mntk dgn mat pet'..

???????????????????...ahahhahah

8 comments:

Whoopz said...

KeSangapan melampau mamat tu... Gwa k0men 1st ke ni? Besenya dak pidah tu yg 1st..

zurinhizuddin said...

bravo..bravo..ko b'jy menangkis si pidah tapiruddin tuh utk kepertamaan kalinya..sila buat pulut kunin + ayam golek okeh..

wops..ko jgn jd cemgitu tao..agak2 kalo ko keciwa, ko santet je org tuh terus..ahahah

acaner ko nk dalami ilmu santet..ko pegi mntk ngan pidah @ bomoh mak esah..

Unknown said...

dah kawen membuak2 plak peminat turun hulur diri..

Aku rasa motip dia.. nk juai obat koat tuh jew..

(cemana la dinding umah dia...)

Whoopz said...

Sebelum aku cuba ilmu santet tu aku nak cuba ubt kuat mamat tu bleh? Nak tau gak apa yg leh jd kuat.. Tangan ke.. Kaki ke..

zurinhizuddin said...

pajelina..lenkali beli je obat kuat secara online gittew..
packingnya x ubah cam kotak lipstik..

dinding menten dgn wolpeper..tuh yg pancot trus jd abstrak tuh

zurinhizuddin said...

wops..kalo nk kuatkan kaki ke tangan ke..ko minom je susu enlen tuh..kalo nk kuatkan gg pelsu ko gunakan poliden..

nih obat nk kuatkan anu..ko tao ape itu anu?..

Whoopz said...

Konexti0n? Heheh..

Unknown said...

gut idea.. nk kena wat kt umah.. abstrak painting.. kalu letak frame.. mau laku 2-3 ribu..