oooo..skodeng yerkk

Dec 21, 2010

EDISI TAK TAHAN..



ALOR SETAR : Seorang remaja perempuan berusia 18 tahun yang dicekup berkhalwat di sebuah motel di Jalan Kilang Tebu, di sini, kelmarin, tiba-tiba rebah dan diserang sawan ketika disiasat anggota penguatkuasa Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK). Keadaan itu menyebabkan anggota penguatkusa dan teman lelakinya 32 tahun panik apabila mulut remaja terbabit berdarah, lidah tergigit dan seluruh badannya kekejangan.

Berikutan itu, anggota pengukuasa JAIK terpaksa menghubungi ambulans untuk mendapatkan bantuan dan dihantar ke Hospital Sultanah Bahiyah di sini serta dimasukkan ke wad untuk rawatan lanjut.

Ketua Operasi JAIK, Md Nasir Md Dali berkata, remaja terbabit dari Tongkang Yard disini ditahan bersama pasangannya dari Hutan Kampung, disini dalam operasi sempena Maal Hijrah.

Beliau berkata, lelaki terbabit turut diambil keterangan kerana disyaki bersekedudukan dengan remaja itu di motel berkenaan...

bla..bla...bla..bla..


p/s : remaja yg sangap utk buat maksiat..seb bek x kene sawan time asyik masyuk bj totey bf dia..kalo idak, mau putus..

4 comments:

Whoopz said...

Huh.. Betol gak tu.. Ini seriyes.. KePutusan anu dgn cara begitu adalah sgt mengerikan... X sanggup gwa bayangkan.. Hish.. Ngeri.. Ngilu..

Unknown said...

muahahaha.. bj tuh igt haper td.. pk 2x baru tingat..

kalu sket xper sunat skali lg.. kalu byk..acane??

zurinhizuddin said...

amboi wops..kalo bab2 cemgini, laju je ko post komen khen???...meksure ko nk cr teman idop jgn yg ada sawan, susah ko nanti prektikkan ape yg patot diprektikkan..

ehh..motip aku perangai cam pakar kaunseling pulak..hihikk

zurinhizuddin said...

weh pajelina..motip suci mulus xtao kekdah bj tuh ape?..itu bkn dlm bhs sms yer..BJ stand 4 BAJU..

kalo dh sunat 2,3x cemgitu..dr 21 inci tinggal 3 inci jer..harus menangis sendu kelapa laut aprika kak senah jdnya..