oooo..skodeng yerkk

Dec 22, 2010

ALKISAH LELAKI..DUIT..PEREMPUAN..KERETA...

Hi uols..samat pg..even uols bc dh petang remang2 kotaraya sekalipun, aku ttp ucapkan samat pg..

Smlm time lunch..borak2..terkuarler cite pasal hamba Allah nih..simpati pun ada..dgrnya laki dia kawin lg 1..kawin dgn pompan indon..flasback blk...
>
>
> Derang laki bini nih dpt duit terpijak dr kerajaan..sbb amik tanah derang utk wat highway kat area pusat bandar nih..dgrnya dpt setengah juta uols..jutawan segera tuh..si bini dptler sipi2 duit tuh yg pasti dlm puluh ribu ajer, pastu si laki belikan gelang emas jer..berbaloi tak??..selebeynya si laki yg kaut..ini tidak adil!!! (stail penyamun dlm nujum pak belalang)..

Si bini dh menopos..si laki pun dh kertu..2-2 dh nk pencen dh..dgrnya lakinya keje kat dibikeyel sbg penguatkuasa..even dia pun x berapa berkuasa..dh kertu okeh!!!..dan mcm biasaler, org lelaki biler poket dh penuh dgn duit, ibarat dunia nih mcm ana yg punyeler kekdahnya..mgkn dr situ tersangkot dgn minah indon a.k.a lombok gals..org indon nih bkn pandang rupa pun, depa dok tala kat poket yg penuh tuh...even muka cam pecah rumah sekalipun, biler beromen fefeling beromen dgn luna mayatker, ariel tibipeterpon ker, dewi persik ker..xpun kalo takat hazabedah cam inul gerudi..

Aku bknlah menghalang berpoligami nih..menyokong pun idak..tp kalo nk berpoligami, wat per ler nk carik pompan indon..dhler x semenggah (bkn sume jahat)..carik je org tempatan, janda2 tuh..nih nk gak indon..indon..indon..ape best sgtker kemutan indon???..ntah2 indon nih dh berlaki kat sane..dtg mesia fefeling ank dara..durjana sunggoh..gesel2, rengek2,kenyit2, terabang-abang dgn org lelaki melayu..terus kecot telo lelaki tuh layu dgn godaan...

Aku penah le m'alami kes kegatalan pompan indon nih..sblm2 nih aku slalu ler ikot laki aku hntr barang ket tokey cina nih..tokey nih umo dlm 40++an..bini dia keje kat s'pore..org gaji dia indon..muda yg amat dlm 19-20 ler umonya..islam..tp pakaian x penah yg semenggah..pakai suar pendek ketat, bebi t-shirt yg sendat mendat..low cut..sampai nk terkuar ketets..besar woo ketet dia..acaner aku tao?..sbb dia slalu tunduk utk angkat barang...spesis ketet yg londeh..laki aku pun curi2 tgk..awas!! aku cucuk mate nko nanti..

Dok merengek kat laki aku soh topap rm10 utk dia..pekejadahnya..laki aku ckp 'noway topap2'..kalo nk mkn keledek ker, nenasker, keladi ker..laki aku blh bg mkn..pastu dia ckp kedekutle abang nih..sebek bkn dpn aku..harus dia mkn penampar free..x tao segan silu langsung dgn laki org..walhal laki dia ada ket indon nun..kawin muda kekdahnya..

Dgrnya baru-baru nih si indon nih gado dgn bini tokey nih..bini tokey tuh kata si indon nih curi duit..lantakler ko labu..jgn ada yg kene seterika & curah air panas udah..


KES 2

Yg nih pun kisah lelaki gak..nih jiran dpn umah aku b'citer..kesian uols..si polan nih duk tkt 2, kami nih di tkt 3..umah flat kekdahnya..jiran aku nih mmg rapatler dgn si polan nih sbb anak depa 1 sekolah & 1 kelas..

Laki si polan nih keje sbg driver kampeni..gaji xtaoler besar ke idak..dgrnya baru-baru nih laki sipolan nih beli keter yg agak mewah ler..aku blm berkesempatan nk menyekodeng keter jenis aper..tapiiiii..sungguh2 tapi okeh..kekdahnya mcm pepatah kata ler 'biar papa asalkan bergaya'..

Si laki hanya bg duit pasar RM10 jer..RM10????..nk beli aper kat pasar?..ikan kembung sekilo pun cecah rm8 uols..kalo mkn udang pun, diagihkan dlm 4-5 ekor seorang..(*ini anak jiran aku berciterle kat mak dia)..kesian ket anak2..yeler dlm tempoh utk m'besar nih terpaksa bercatu makanan..

Kadang2 bini sipolan nih ngikut le jiran aku gi k4..beli ape je uols?..beli air je utk anak dia..sbb duit x m'cukupi utk beli mcm2..kadang2 dgn keadaan x sampai hati, jiran aku nih beliler kek ker, jajanker utk anak2 si polan nih..

Tergamak bapak derang nih buat cemgitu khen..sanggup bercatu mkn demi kepuasan dpt berkereta besar..nk tayang kat sape?..sedara mara?..jiran??..kawan2?..aweks?..ultraman taro??..syok sendirile kekdahnya

Just my senses..berbelanjalah ikot kemampuan diri sendiri..

*motip aku membebel pg2 buta cemgini*..360 patah perkataan okeh...

2 comments:

Whoopz said...

0oo.. ErmMm.. ErR.. Xde papelah.. no k0men.. Heheh

zurinhizuddin said...

wahh..terus t'gagap ko yeh wops..nanti kalo ko dh byk duit, ko sambar je retis2 yg sendu diangin lalu..baru b'pinau ketua kg..