oooo..skodeng yerkk

Dec 23, 2010

ANGIN SENDU KELAPA LAUT AFRIKA..

Td aku gi bukit jalil beli tiket blk jb ari sabtu nih....

Blk2 je masuk opis..tgk ada surat..

RAYUAN PEMBATALAN PERTUKARAN PUAN BLA..BLA..BLA..BLA..BLA..SETIAUSAHA PEJABAT BLA..BLA..BLA..

Dengan hormatnya saya merujuk kpd perkara di atas dan memo tuan bla..bla..bla..bla..bla......

2. Adalah dimaklumkan bahawa rayuan pembatalan bagi pegawai di atas TIDAK DAPAT DIPERTIMBANGKAN. Pegawai perlu melapor diri spt srt kami bla..bla..bla..bla..

3. Pegawai yang enggan mematuhi arahan ini disifatkan sbg ingkar perintah dan boleh diambil tindakan tatatertib di bawah bla...bla..bla..bla..bla..bla..

srottt..srottt..srottt..srotttttttttt..

6 comments:

-- said...

jadiiiiiiiiiii... kau kene pindah lembah tengah la pir ye pir ye pir??

pulak dahhhh...

surat aku tak proses2..asik2 proses surat kau je nih.. psm ni mmg mintak terajang nih..

owhhh..masey sedey pirrrr... masey sedey!!

bunga_rose said...

erk!!! ek???? uishhh!!! ermnnn...sabooo.. sabooo...

psm, sila pindahkan si fidah tu... dia yang meroyan nak dok lembah tengah.. nape orang yang tak bersalah menjadi mangsa????

zurinhizuddin said...

xpe pir..aku dh gune kebel..ko tao dh berjanggut aku mntk kavering letter psm ke jpa nun..smpi skrg x dpt2 lgk..buat pekasam ke ape kavering leter aku tuh..

aku harus bertime kasey kat notmi kembel sbb dia akn menyuakan srt aku ket mentewi utk dipercptkan pertukaran aku ke jb..terhawu x pir??..terhawu tak??...

agagaga..kamceng gittew walopun x dpt sua duit raya 2 3 rts cam meksu..

zurinhizuddin said...

bunga..ko kasik je penerajang jepun kat si tapir tuh..eh tp xleh, nanti sape nk temankan aku gi lembah tgh esok..

Whoopz said...

Pulok doh... Bila start pindah? Sabo je la ye cik puan

-- said...

wah.. dah kawan nomi kempbel ekzorawati nampak!!!emang dasar ko ni piirrrr!!!kalo ko nak aku tehawu.. dpt duit3 , 4 ratos tu nanti bagi dua okeh!!sekarang ni nak terharu pon kene bayar okeh..

loh.. tak dihantar lagi ke surat tukar ko tu ke jpa.. bongok ape psm ni?

jom pir kita buat mogok lapa.. lapa ni lapa ni...