oooo..skodeng yerkk

Dec 1, 2010

KENCING ADA DIMANA-MANA...

Kencing???..btol uols..x tipu..watper nk tipu..berdosa..mati nanti masuk api neraka..
Sbnrnya cite nih dh basi..berlumut kekdahnya...


Tarikh : 19 Nov 2010
Lokasi : Syel Skudai, JB
Timing zone : 8pm ++


Aku dok nunggu laki pikap..x smpi2 jgk..dhler ujan renyai2 manja..sejuk2 stim aku ket situ..aku pasan ket tmpt paking moto tuh ada sorang mamat dok bwk beg..jarak dia & aku xdelah jauh sgt..kalo aku kentot pun kompem dia blh dgr punyalahh..

Tgh aku leka tgk gelagat org2 yg nak nek bas..mamat tuh dtg ket aku..

Askum kak..akak nih lawa ahh..jelita., harum subur mewangi, gojes, merembes saya *tipu..ayat tuh aku tambah..ahahahhahah*..sy nk minta tolong skit

Tolong ape..???

Sy nk blk segamat..tp sy xder duit..kalo blh, sy nk minta duit tambang skit..

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...agagagagaga..

Awak dr mane???

Sy dr s'pore kak..

Brp tambang ke segamat.????

Errr...dlm belas2 ringgit je kak..

Ye ker belas2 ringgit????

Errr..errr..

Okeh blh..tp tunggu laki akak dtg dulu kalo nk duit..

Ok2..time kasey kak....cpt2 dia blah dok kat tmpt paking moto..

Aku pun sms laki aku..ckp mamat nih mntk duit..laki aku pesan jgn sekali2 kuarkan@ tunjuk wallet..sbb xtao org tuh penipu @ btol2 m'alami kesusahan..

Tunggu punya tunggu laki aku smpi tumbuh anak bulu pubis, x smpi2 gak laki aku nih..mcmlah jauh sgt pontian ke jb nih..kalih2, tgk mamat nih dh xder kat tmpt paking motor tuh..ntah mane ntah dia pegi..

Smpiler laki aku dtg, byg mamat tuh pun xnmpk..

Heran aku aihhh..dlm ramai2 org bertenggek ket situ..aku jgk insan yg terpilih utk menyertai drama nih..kerrr aku nih mangsa dlm rancangan 'beng bengg tebaboomm'..???????? wahh..cerah bersilau ler masa dpn aku masuk dlm tibi..

4 comments:

-- said...

hek eleh.. tapir.. tektik ngepow jaman dulu2 pon tak tau ko nih.. tu pon nak belas ikhsan aL-iKhSaN bagai!!!

kencing bediri kencing belari betulla orang camgitu! Nak pow orang tapi..cara sangatlah 80-an. Dunia dah berubah.. patut cara tipu harus lebih maju..

Whoopz said...

Penah kena gak.. Kat pudu.. Berserban.. Kopiah bagai.. Gwa kasi je 2 hengget.. Alasan yg sama.. Nak beli tiket

zurinhizuddin said...

ko nih cam inspekter aliza ler pir..jauh pandang ke dpn..

aku kan wanita yg lemah lembut, harus sifat belas ihsan aku tuh menebal..spt tebalnya apam yg merekah manja..ahahha

zurinhizuddin said...

ko tgk tuh pir..whoopZ pun ada ciri2 kebelas ihsannyer..sebek ko x kene cabol ye whooPZ..kalo dak, harus kene bondej dgn serban bagai..

ko kasik 2 hengget jer??..tambang komuter ke pantai dalam blhler tuh..