oooo..skodeng yerkk

Dec 23, 2010

BERTABAHLAH..

Aku br je naik opis nih..br blk dr pasar tani kekdahnya..uihhh mcm2 aku beli..

aku beli
>
> bagel salami..ntah aku pun xtao menatang ape ntah..roti bulat ada lubang tengah, pastu letak salami (*mgkn nama glemer salamiah), krimcis, salad, tomato, ayam..sedapler uols!!..rege rm6.50

>
> kek butter coklat..rege rm10

>
>asam..rege..3 peket rm5

>
>asam masin serbuk..nih utk aku cicah dgn jambu air..rege rm2

>
>kuih bakar @ kemboja..rege rm3.50

>
>ayam goreng celup tangan..rege rm5

...sajiann..kebahagiannnnnnn...lalalallala...lalallalal...

5 comments:

-- said...

aku komen nombo satu lagi..

aku tao pir.. roh ko tak tenang la tuh... sebab tu makan macam antu jerangkung tambirajoo.. bertabahlah tapir...

kalo tak abis hulur ke aku tao!!

kalo tak tenang jugak roh ko..ko makan la mamee in my cup perisa vege dgn air drinho perisa mango.. mamee in my cup tu aku tak sure lak size ape cup dia.. cup B kot...

Whoopz said...

Banyaknya makannnNnn... Jgn k0ngsi ngan pidah.. Drumstick dia dah cukup besor.. Heheh

zurinhizuddin said...

tapir..yg pastinya cup mamee tuh lgk kecik dr cup aku..akunya sama paten cam pamela andesen..

x sdp ahh kuih bakar nih..tawar..rs cam jubo hantu..ari selasa lps sdppp jer..hishhh..hishh

zurinhizuddin said...

wops..komen ko buat aku keras perot gelak..acaner ko tao dramstik pidah beso?..sungguh kemusykilan aku..

pidah..sila amik tindakan yg keras kt si wops nih..tembak dia dgn m-16..beng..beng..

-- said...

aku dah siap sumpitan beracon je nih nak sumpit si wops nih..

walopon itu kenyataan..drumstik beso tu..*ish... nyampah betul nak ngaku* tapi jgn sebut2 sini.. maluuu..aibbbb..aibbbbbb!!!

nih yg malas nk boh gambo full ni.. aku dibogelkannnn hanya dari pandangan mata..awwww!!!

pir... ko? pamela endesen? beso nipel dia aku caye la pir...

jubo antu konon.. abis dah ko kedarah.. jubo antu disalahkan.. ciss..