oooo..skodeng yerkk

Dec 14, 2010

TAK PATOT TAO...

Smlm jiran dpn umah aku dtg..borak2, gosip2, ketawa2, ngumpat2..ehhh mcm2 ah aktiviti..

Pastu dia pun citerler alkisah gerai yg m'jual nsk lemak & kuih muih didpn simpang jln nk ke rumh kami nih..dgrnya kuih nk dinaikkan dr 0.40 ke 0.50 seketul..giler ke haper???

Aku pun ckpler ngan jiran aku nih..cehhh..muntah darahler tokey kedai tuh mkn kuih sorang2..tade sape nk beli aihh dgn rege yg cam gittew, dgn saiz kuih yg sebesar nipel warga afrika tuh..

Bodo ya amat..mementangler gula nek harga, kuih pun dh nk dinaikkan rege..tp rasa??? still cam jubo hantu..

Aku x kisah..sbbnya tiap kali jiran aku nih buat kuih..aku akn mengendeng kat dia..keji punya perangai..kdg2 tuh siap dia sms kat aku arinih dia buat kuih ape..tao2 kul 5.00 mesti dia ketuk pintu hulur kuih..ngheheehe

5 comments:

Unknown said...

nahjip ngn wosmah peduli haper kalo naekkan rege gula pown.. bkn derang g beli koi kt kedai kt umah ko..ntah2 kuih pun tatau aper.."kuih tu aper" sbb mkn pree buffet western style kt umah derang.

-- said...

eleh..rasa jubo antu tapi pepagi melahap jugak.. gian jubo antu ko ni pirrr...!!!

pir..kuih nipel warga aprika tu sedap tak? nak rase sikit... pelissss..

pazlina..ko kutuk woswah nape? itu idola juin tao tak?? jambul dia tu juin yang inspirasikan... habeh la ko..juin ngadu..

Unknown said...

xtakot ah.. juin bkn kenal dah wosmah mana satu.. sbb muka asik berubah.. sekali air bah sekali pantart berubah..

gugel xjmpk pun kuih nipel apreka tuh.. nk gak berkenalan ngn kuih tu

Whoopz said...

tempat gwa kueh still lg singgit 4 ketui.. tp saiz makin lama makin kecik ar..

Unknown said...

xlama nnt nk mkan kuih kena guna microscope.. sbb terlampau kecit.. lebih kecik dr nipel semut merah.. (sambil sambung nyanyi lagu aku semut merah)