oooo..skodeng yerkk

Dec 13, 2010

EDISI PELAHAP..

Lokasi : Hotel Seri Melesia, Bagan Lalang, Shepang
Time Zon : Bekfes

Hi uols..pecah rekod utk taon 2010 nih, aku terrrrrrrrrrrrrrrrrpaksa pegi kusus gak yg telah ditetapkan utk wajib 7 hari hadir...

Bkn dgr ceramahpun..alih2 aku tido dlm kelas..ngantok + boring + cikgu yg lemak lemau tuh..

Adaler skali time bekfes, kat meja dpan aku nih..1 kuarga yg puak2 ermmm xyah ahh aku sebutkan puak & kaum aper..amik roti putih cap ayam tuh sepinggan penuh..aku rs lbh dr 10 keping..

Alih2..derang x abis mkn, dgn keadaan roti yg telanjang terkontang kanting atas pinggan tuh..membazir yaaaaa amat..mcm pelahap sgt xpenah mkn roti putih..walhal roti bodo2 jer, bkn roti gadenia pung!! dahler org lain xdpt mkn, tpi derang nih blh m'bazir dgn bangganya..

Rasa cam nk amik baki roti tuh, baling je kat muka derang tuh..

Huh!!..emosi

2 comments:

-- said...

wah tapir.. pegi kursus!!!! waduh2 mas jokooooo!!!! rasa nak buat kenduri kesyukuran semelih lembu la pir.. ko pegi kursus!!

Pir.. patotnya.. ko amik plestit...pastu ko tapau je roti diorang yg tak abes tuhhh.. orang lain jeling kalu.. ko cakap.. nak bagi ikan makan..

tepulang la...nk cakap ikan.. ke anak hekan ke..

amacam? bernas cam beras bernas tak aidiye aku pir??

Whoopz said...

Hah? Anak ikan? Heheh..











Heheh lagi..




Hahahaha..