oooo..skodeng yerkk

Dec 21, 2010

PAKCIK KAYOOOO!!!...

Tengah leka mengelamun sambil mkn asam yg dibeli ket psr tani sambil minom esblendet dragonfruit pun beli kat psr tani jgek pastu ngan kuih kemboja pun dibeli jgk kat psr tani..hp aku b'bunyi...tit..tit..titt..titt...

Sms dr adik aku..

'weh gomok (panggilan terhazab utk kami adik badik)..cek mak dh siap'

'ha..yo ko?'..hehhehehe

'kayo kito..'..

'bapo mak dapek?'..blhlah aku ngendeng'

'eeeee..takdo makno deh..den yg ghembat dulu..den yg poses cek mak'

'apo pulak..den anak kesygan mak..mesti mak bg den 10% nih'

'beghak lak aih..den yg tinggey ngan mak..mesti den dapek syer'..den taknak bgtao ekau bapo mak dapek..'

'hampeh ko'..

Tup..tup trus aku tipon mak..ckp dgn bertomakninah..manja..mulus..dgn harapan aku akn dpt 10% duit tanah yg kerajaan ambil..

ahahhaha..keji tahap gaban punyer perangai...

3 comments:

Whoopz said...

Samo la kito.. Mak den pun baru dapek duit tanah kerajaan ambik.. Tp malangnyo duit x dapek laie.. Tanah bolum buek pusako.. Amanah rayo jugak la tempatnya duit tu poie.. X dapek la den nak boli pengantin maghribi yg 14 ribu tu ujung bulan ni..

zurinhizuddin said...

citt..dasar mata duitanle ko nih wops..

pengantin maghribi?..adoiyaa..bau minyk sapi le weh..muscle dia 3x ganda dr lengan ko..carik lubnan ahh..susah2 ko carik je org parit yani..ket mane?..ko gugel ahhh..

-- said...

kakak tapir..kita adik badik angkat kan.. kan..kan..bukan angkat berat tao!!