oooo..skodeng yerkk

Dec 28, 2010

EDISI BONGKAR ROH SEJUK BEKU..

Waaaa..seram tak tgk taitel entry kali nih?..seram punyalah..badak air pun kecot telor jdnya..

Smlm gi bekpes kat kdai yg kami slalu mknler..aku oder lontong..xsah kalo x mkn lontong bile blk jb..

Mkn..mkn..mkn..suap..suap..suap..telan..telan..telan..

Aik..mata tertangkap 1 objek..objek yg agak serabot & samar2..mgkn serai gamaknya..
Tapiiiiiiiiiiiiiiii...x jd suap ah..kene wat posmotem btol2 nih..

Kuis2, letak tepi mangkuk..waaaaaaaaaaaaaaa bkn serai..tp serangga cam nyamuk yg berkaki panjang pun yer..cam kelkatu pun yer..napsu terus mati! bantat! terbantut!

Asben ckp nextaim ceduk sndri lontong tuh..xyah soh pekerja cedukkan..owhh tidak..rsnya itu yg terakhirler aku mkn..banned lontong 4 dis time being!! hrp2 aku xkn jd mutan 'mothman' pas mkn lontong berperisa kelkatu samar2 nyamuk berkaki panjang...

4 comments:

-- said...

hello..hello sape nk komen tempat kesatu ni? tanak komen aku komen... hahah

pir..ko dah kembali???

jgn tak tau.. binatang yg ko jumpa tu ade sikret ingredient dia lahh.. tak sempat nak kisar bagi halus je tuh.. mwahahahah...

zurinhizuddin said...

hampeh tapir..kembang tekak aku..

ko jgn main2 ngan aku tapir..aku mgkn calon2 mutan cam ninja tetel tuh..

Whoopz said...

Kalau termakan secret ingredient tu mangsa akan bertukor jd lutong.. Taw x lutong tu ape? G0ogle!

zurinhizuddin said...

aku dh gugel..seseorg yg jd mutan lotong akn bertkr m'jd lbh JELITA, MENGGIURKAN, SEKSI TAHAP GABAN, BERGETAH, MELEKIT & YG SEWAKTU DGNNYA...ahahhaha..ada brann???