oooo..skodeng yerkk

Dec 1, 2010

SAPE SOH MASUK..KAN DAH KENE..

Arinih perot aku meragam btol..kejap2 sakit manja..kejap2 sakit cam air ketuban nk pecah..kejap2 dia ok..kejap2 dia meroyan lgk..huh!! sunggoh aku x phm jd perot nih..

Sakit perot bahana mkn kari ayam yg kakak aku msk smlm..ntah mendrem ape yg dia masukkan pun ntah..arinih je, aku jd tetamu kehormat tandas..kejap2 ke tandas..kejap2ke tandas..merewcik2 kekdahnya..

Dgn angin kentot yg tak bersistematik..suka2 je kalo dia nk kuar tanpa disedari..yelerr nk sedar apenye, kalo dh anus kebas mcm dibius kekdahnya..

Ok fokus dgn keje..kan dh dpt 5 rts kan..harus berdedikasi okeh!!

Tik...tok..tik..tok...proooooooooooooooooooooooootttttt..tentibe kuar angin kentot tanpa kerelaan..bau????...toksah nk ckpler..memerang pun blh jd mandul 3 purnama berturut-turut...aku sbg tuan empunya bdn pun hampir2 m'alami epilepsi seketika..

Amik kertas, kipas2 kasik angin bertaburan...x sedar..bos masuk..muahahahha..kembang kuncup lubang idung dia kene angin beracun..

Aku x sengaja okeh..perot yg harus dipersalahkan..bos!! i hope u x m'alami ereksyen disfangsyen okeh..

3 comments:

-- said...

Tapirrrrrrr... kesian Naim pirrrr... ko bagi gas beracun!!!! mau2 anus dia yang jadi reput gengren sebab kemut tahankan busuk kentut ko itu...

ape ni anus2? gi tanya sepol bokari la kalao nak tao lebih lanjut! dongakan x, dongakan y, semua dia tao pir.. pakar katanya!

Oh..ye ye...
kalo ko merewciks-rewciks... aku adelah batu kekdahnya.. jatuh dalam bowl..bunyinye.. 'cemplummmmm"

ganas ahhh! baunya??? sesungut lipas juga bisa luruh!

zurinhizuddin said...

ahahah..gangren ye tapir...comel nama penyakit tuh..tp biler tgk, mau berdarah idong..

anus???..pun comei gak sebutan dia..anus sepol baukari xleh jdkan contoh..kepala ketapi pun blh u-ten sbb dh t'lampao besar..

aku bet, tait ko beratnya 2 tahil??...mesti air dlm toilet bowl tuh merewcik2 ke atas khenn???

Unknown said...

bangang ah korang!! tait pun jd isu