oooo..skodeng yerkk

Dec 2, 2010

DEM !!!..

Arinih gi keje dgn jiwa yg toya..skt ati berkoyan2..

Mlm tdi bergado ngan laki..puncanya kecit je,..besar lg tait idong kuman..

Ari sabtu nih kami janji nk jumpe di kajang..sbb laki aku dtg kl, ada kenduri kawin umah makcik dia..sooo..kajang adalah tempat terbaik utk kami b'jumpa & melampiaskan napsu..muahahahaa..

Seantero dunia dh tao, yg aku nih jenis buta jalan..mmg xhafal jln2...walopun dh berkali-kali aku lalu, stil buta jln lgk..

Mlm td laki aku bgler direksyen acaner nk gi kajang..

'Pas tol sunway..mama amik jln ke puchong..terussssssssssss je smpi jumpe sainbot kajang..'

'ok'

'Pas jumpe sainbot kajang..terus..terus..terus..terus'

'Kalo ke putrajaya pun ada gak exit ke kajang..nk masuk jln yg mane 1'

' yang pegi carik ke putrajaya tuh nape..dh abah ckp carik kajang..xkn itu pun xphm'

' pehal lak nk mrh2 nih'

'yeler..mama tuh xphm org ckp..org ckp kajang..nih cite ke putrajaya le ape ler..mcm gak nk gi jb..xkn nk gi carik ke kluang..mestiler cari exit ke jb..bla..bla..bla..bla..pinn..pinn..ponn..ponn'

Aku dh tersentap..

' tau.......kalo dh smpi kajang tuh..jln mane 1 yg nk diambil???..ke sg chuaker, reko ker?..dh sah2 org xtao jln..xkn itu pun xphm2..sesat barat kang, mau ke myanmar sampainya'

Laki aku dh pot pet pot pet....

'yg nk marah2 nih naper?..'

Kat of hp..dia kol aku xpikap pun..

Lantaklah saner..ko nk jumpe aku, ko permudahkan jln aku..kalo x..ko mainler sabon sorang2..

4 comments:

-- said...

eleh..
dia boleh jugak main sabon pir..
mu nak main ape?

main timon jepon??

beli gps la nyahhhh.. made in china punya mulah-mulah woooo!!

Whoopz said...

Hahaha.. Tersipu sipu malu gwa baca ayat last tu.. Guna gps la senang..

zurinhizuddin said...

nur tapir: aku xpkai timon jepun..aku pkai zukini..masam2 pedas gittew..

gps pun kan leh caya..sengal gak gps tuh..aku print je map pkai plotter..wahhh sebijik cam akitek biler bukak map yg sebesar2 alam tuh..

zurinhizuddin said...

errr...wops xpakai sabun khen??..wops masey teruna lgk okeh!!!

belikanler kite gps barang 3 4 kilo..cantit...