oooo..skodeng yerkk

Dec 14, 2010

IT'S OK..KALO ITU KUASA BODO YG NKO ADA...

Smlm & arinih aku mcm org bodo..fikiran aku kosong..t'awang2

Pg nih drive kete mcm bwk basikal..otak ntah kemana menerobos ke alam ape ntah..sebek x sondol moto..nih sume gara2 pertukaran aku ket lembah tengah nun (*pinjam sat eh pydah lembah tgh ko tuh)..aku x rela!! x rela!!! uolss..

Tp bile pikey-pikey blk..mgkn ada hikmah disebalik penyalahgunaan kuasa & kekejaman puak2 hitler tuh yg x penah merasa & jakun tahap babi jantan mandul..

Tapiiiiiiiiii...kenapa aku??..kenapa aku yg cantit jelita lg menselerakan nih jd mangsa politaik derang??..nape bkn si pemilik ekzora atau PA yg kertu2 nih x ditukarkan??..ape spesel sgtkah derang???..berbijikkan emas ke derang??..

Konon war2kan integriti..integriti lancau mak pak dorang ahh..integritile sgt..bacul sbb brani kat blkng jer..kalo btol2 brani meh le 1-1 kt dataran merdeka nun..pondan sgt!!

Xpasal2 aku & hamba Allah di sana tuh m'jd mangsa kebaculan derang nih..tp xpelah, aku redho dgn ujian nih *ayat stendet cam artis*..

Ape2pun, aku ucapkan time kasey kat pydah yg sudi nk tnjkkan jln ke opis baru nanti..cume pesan aku, pd mereka yg m 'aniaya org2 dgn cara yg bodo mcm nih, 1 ari nanti korang akn kene jgk..ko tunggu jelah hari korang..aku sumpah korang 7 keturunan oleh suku keturunan Biduanda minang nih..

Cawangan Kejuruteraan Elektrik>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>nantikan kehadiran aku nih..ngheheheheh!!!

4 comments:

-- said...

walopon entry ko ni penoh caci maki dan carutan..tapi ia padat dengan semangat patriotik yang waja lagi kental lagi wira neo dan juga saga!

pir... ada hikmahnya tuh pir.. hikmahnya ialah.. kalo2 aku tingin tengok wayang di gsc lembah tengah.. aku boleh ko lari kejap belikan tiket yeh.. waduh2.. bijak sekali inih!!!

tak pe pir.. berhijrah ke tempat yg lebih bertamadun dan moden..idokla teperap di bangunan burok macam aku lalu dicaci maki oleh orang yg longkangnya tebungkas pastu marah2.. 'asik mesyuarat..mesyuarat!!! servis tak bagos wooo"

lahanatun bukan??

Whoopz said...

Ajak pidah tulis 'fuck u' kat dinding opis lama..

Effyliani's Life said...

juwin nnt hapdate nombor office. senangnyer ada contact person kt situ. neway best of luck kt tmpt baru. nnt kalau ada sale hapdate skli .. ada masa kita tengok wayang .. temankan si fidaghazi yg tingin tengok wayang kt gsc tuu

Unknown said...

pidah pakar menulis fuck kt dinding dgn pelbagai kekdah