oooo..skodeng yerkk

Jan 4, 2011

WALOPUN NMPK CAM BUDUS..TAPI PERCAYALAH..IANYA TETAP MENGHIBURKAN..

nih haa..katun yg aku maksudkan ialah POCOYO..comel sgt2..mula2 tgk cam bodoh, busuk..tp lame2 ianya teramat menghiburkan..jom kite selak2 sejarah kelahiran POCOYO nih..

'POCOYO merupakan spanish pre-skul animated yg dihasilkan oleh Guillermo Garcia Carsi, Luis Gallego & Davil Kontolla *ralat* Cantolla. Selain dr watak pocoyo ada 4 lagi watak penting iaitu PATO si itik kuning, ELLY si gajah pink, LOULA anjing belaan dan SLEEPY BIRD..' itu ari aku tgk kat tibi3suku setiap pagi sabtu & ahad (kalo x salah akuler)...tp skrg xtao ada lg ke idak..




4 comments:

bunga_rose said...

pocoyo!!!! hahaahaha.. katun petama qimie suke gile.. sampaikan mama dia pun melekat kat tibi nengok sama haahah

-- said...

ahh sudah... aku tau pir..ko suka yang kontolla ..kontolla tu je kan? takyah la nak kaber2 pirr..

Whoopz said...

hahah word verificati0n dah ltk jawatan.. best2.. u rawks.. pocoyo x rawks.. naruto rawks!

zurinhizuddin said...

bunga : dasat ahh ko..smpi melekat kat tibi..acaner tuh?..aku igtkan spaidemen yg melekat2 nih, bunga pun melekat gak..kat tibi pulak tuh..jaga2 cik salmah..haaa jaga2..

fida@ bianca : ahahah..comelkan word 'contol' ittew..rs mcm sesuatu yg nk dipicit2..xde smgt keekzorawatianle ko nih tapir..

wops : aku dh pencenkan w.v tuh..ape naruto???? weii itu sedara pidah ler..jawa mari..naruto shipuden..sebek x *shitpuden*