oooo..skodeng yerkk

Jan 31, 2011

AWW..AWWW...MALU

Hi uols..dh mamam?

Arinih aku blk kg ket N9..mcm biasaler 'cabot' awal..bos tadek..ada program kat hiway LEKAS..cuaca arinih tersgtlahh merundum..hujan non stop..

X jd blk jb ahh..takot dilanda banjir..mementangler ujan non stop, aktiviti bersedap-sedapan pun non stop jugek laswik..hihik..lunyai okeh! jdlah...buat stok utk 2 minggu nih...

Smpi nilai..angin semakin kuat..mcm angin lintang pun yer..aku kt lane tgh..mmg terasa amat2ler uols, keter dipukul angin..bergerak ke kanan..trafik agak perlahan..yeler ujan + angin..aku tgk keter lain stedi je kat lane kanan..keter kancil aku nih jer yg tergedik2 penuh keayuan..aku x berani okeh bwk lelaju..harus melambung atas divider nanti..

Aiyakkk..pundi kencing pun rs penuh..nk terkencing sgt2..huh! xleh jd nih..kene benti kat R&R jgk nih..

Angin semakin kuat + kencang..smpi kat R&R semban, tgk paking penuh..terpaksaler paking kat dpn keefsi..kuar je keter..x terjalan aku weh..pukul dek angin..bini popeye kekdahnya..harus melayang wehh..jln pelan2 kat koridor keefsi tuh..pegang dinding..nk g tandas jauh gak weh..tudung t'angkat2..huh! terbonjol buah tembikai aku *tembikai?..murkekkekekek...* nmpk sgt ketipuan terserlah.

Pas tencing..naik tangga..aku pegang je railing tangga tuh..takot kene terbangkan dek angin..tapi..tapii..kenape aku???..kain baju kurung aku tersingkap uols tiup dek angin..siyes!!..tersingkap smpi ke paras lutut..aaaaa malu..sbb ramai org mkn kat foodkot tuh...

Kalo merilyn monrot ada mesti dia tabik spring ket aku..wallaweyy..mabeles..huh! sebek kaki mulus..tade bulu kaki..time kasey veet!!

Eh..motip aku promot iklan veet..

Mcm karangan pulak entry nih..250 patah pekataan okeh..

5 comments:

-- said...

huh..entry penuh kelucahan..dari pekataan lunyai..tebonjol.. tembikai..tesingkap.. dan juga bulu kaki..

kaki mulus??

bukan kaki ko macam kaki anti ke? ingat tak kaki anti???

Whoopz said...

bersetuju ngan pengomen di atas.. Sekian terima kasih..



Tembikai? Heheh.. Tetiba gwa tringat iklan adibah nor yg letak buah tembikai kat belakang punggung dia tu.. Hahaha


Sekian terima kasih lg sekali..

zurinhizuddin said...

tapir: ahhaha..kaki anti pir?..lame dh aku x tgk kaki tuh..sile refer pd nohalipahtebi..mulus, kudus, fulus, berbulussss...

eh..tp btol aper size cam tembikai...ranum & juicy gittew..

zurinhizuddin said...

wops: brp juta rupiah yek pidah rasuah ko.??? smpi bersetuju gittew dgn pengomen di atas.

Unknown said...

selamat siang kepada semua saya pengen menceritakan suatu pengalaman pahit saya dalam berumah tangga mulanya saya menderita sekali mau makanpun susah cari uang beli beras dan aku tidak punya kerjaan lagi hutang di penjual beras juga sudah banyak tapi masih untung saya punya tetangga yang baik yang masih bisa meminjangkan uangnya kalau saya menbutuhkan uang dan secarah kebetulan juga ada tetangga yang menang angka kemaring lansung pasang yang 4D,katanya dia dapat angka tembus hasil ritual dari MBAH RIJI laluh saya minta nomor hpnya MBAH RIJI sama tetanggaku akhirnya saya di kasih nmor hp beliu jadi saya juga tidak berpikir panjang lagi saya lansung hubungi MBAH RIJI dan menceritakan semua masalah keluarga kami dan alhamdulillah saya di kasih angka sama beliu lansung 4D,dan saya coba2 pasang angkanya 100,ribu ternyata tembus waktu saya terima uangnya dari bandar hasil angka yang di kasih sama MBAH RIJI saya hampir pinsang karena belum pernah pegan uang sebanyak itu jadi saya minta trima kasih banyak kepada MBAH RIJI karena keluarga saya sudah merasah lebih baik dari sebelumnya jadi kalau anda pengen seperti saya silahkan hubungi MBAH RIJI DI NO/ 0823 4444 0428”insya allah beliu MBAH RIJI pasti menbantu segalah kesusahan anda,insya allah anda tidak akan kecewah trima kasih