oooo..skodeng yerkk

Jan 21, 2011

KEMPUNAN OKEH..

Gigih tghri tadi kul 12.16 putar stereng pegi The Mall..sanggup tinggalkn bos terkontang kanting kesepian kesorangan..hihikk gedik!

Nawaitu cume 1..'AKU NK BELI KENIROJES'..t'amat-amat tingin nk mkn yg ada set ayam + spageti tuh..mmg dh lame aim sejak dia kuarkan iklan, tp aku je yg blm berkesempatan utk membahamnya..

'samat tghri puan..brp org'

'sorang aje..dik, akak nk tapau yek'

'oh ye..puan duduk sini ye..nanti sy amik oder'

aku belek2 menu..slurppp..slurrp

'oder puan'

'dik..akak nk yg ada set spegeti tuh ler'

'maaf puan..dh xder..dh abis promotion'

huhuhuuuuuuuu..dh abis..kempunan okeh..

3 comments:

Whoopz said...

Kesiannya ko.. Sila arahkan en suami menapaukan set tu segera

-- said...

weh.. aku gi demol jugak tadik. tak jumpe pon muke kempunan ko tuh? ko bunuh diri ke tadi?

aku tak makan kenirojes..tadi aku makan keroskebab... sambil ngimbau nostalgia mak2 hayam gebus..

lenkali nak makan keni ajak aku.. belanja aku sekali...sure rejeki murah..

kan..kan..kan??

Effyliani's Life said...

alah siannya .. hr tu aku dh tapau masa g jusco AU. tp xsedap sangat2. jd jgn ko kempunan!!