oooo..skodeng yerkk

Jan 4, 2011

ORANG LAIN ADA AZAM..AKU PUN NK ADA AZAM GAK..

Biler aku blogwalker kat kawan2 punye blog..mcm2ler wishlist utk taon 2011..ada yg nk tawin nk pompan maghribi, ada yg nk drive pkai kasut, ada yg nk jd kaya, ada yg nk tambah bini lg 1..mcm2 ahhh...

Spt taon2 sblm nih..azam aku & suami masih utuh & same jer..x penah b'ubah walau sekali pantai b'ubah..agagagaga..since taon 2008-2011, azam kami utk memiliki zuriat buah cinta kami..tp yelah, rezeki belum seru..lambat @ cepat kami redha & tabah menantinya..yg utama usaha, doa & tawakal..

Cume bile masuk fasa ke-3 perkahwinan kami nih, aku dh xnk t'lalu memikirkan soal anak..bile difikirkan aku jd t'amat stress..jd biarlah keadaan tuh dtg secara necerel..lgpun laki aku xbenarkan amik produk2 kesuburan ke, ape bendah tah yg dlm tibi tuh..dia xnak memudaratkan kesihatan aku..alih2 dia ckp ket aku, jln t'akhir adalah mengambil 'anak angkat'.

Sedih mmgle sedih biler org disekeliling dok tanya2 'ada isi ker'..'nih dmm p'bawakan nih'..'huihh..kalo piyet lambat nih, ngandong kot'...'aikk mkn asam..ngidamker'...stress okeh!!

Mungkin faktor jarak jauh merupakan chances utk ngandong tuh 25%-30% jer..yeler..tiap2 minggu aku travel kl-jb-kl...4-5 jam kematu dlm bas..itu blm aku drive lgk..tersangatlahhhh penat..bertabahlah...

Dengan ini secara rasminya..aku nk wish kat diri aku sendiri .'BERTABAHLAH DENGAN SETIAP UJIAN & DUGAAN DR-NYA'...aku percaya setiap ape yg berlaku itu ada hikmah disebaliknya..mane tao kalo dpt transfer ke jb dlm tahun terdekat nih, berderet-deret pulak dpt anak...hihikkk

2 comments:

-- said...

tepuk-tepuk belakang badan ko..dan cakap..bertabahlah pirrrrrrr!!!

baru tadi diskas benda sama dengan dewi... hihi..aku mcm pakar sakit puan pulaps...

zurinhizuddin said...

agagagaagga..debi tuh dah tawen ke pir??

bertabahler nih pir..smpi dmm2 aku nih tujahan gandaan 8x..